Martina MOMA Horňáková, je na youtube scéne už od svojich 13-tich rokov a vypracovala sa na najznámejšiu slovenskú beauty youtuberku. Dnes má na svojom instagramovom konte už cez 621 tisíc sledujúcich a číslo neustále stúpa. Mladá, krásna a inšpiratívna influencerka tento týždeň prišla aj s úplnou novinkou. 

Moma je cieľavedomá mladá žena, ktorá v poslednej dobe vytvára mnoho nových vecí. Ešte v októbri prišla s úplne novým projektom GIRLS GONE WILD, teda podcastom pre dievčatá. Ako sama Moma povedala, tento koncept bol spravený hlavne z dôvodu spojiť nás, ženy, dokopy. Rozoberať bude témy ohľadom vzťahov či sebalásky.

O dva týždne na to svojich fanúšikov potešila aj novým merchom. Ten sa však veľmi rýchlo dostal do problémov, kvôli podobe s minuloročnou kolekciou Brandy Melville “meet me in New York”.

Moma to však veľmi rýchlo odargumentovala, že jej merch dostal podobu oveľa skôr a nemá žiadnu nadväznosť s Brandy Melville. Ako sama povedala: „Teraz je moderný minimalizmus. Malý obrázok v strede trička, nie je niečo, čo by nemala už každá značka.“

Najväčším a dlho pripravovaným projektom, ktorý Moma držala dva roky v tajnosti je jej vlastná kozmetická značka. Celý priebeh výroby a taktiež komunikácia v Taliansku bola veľmi náročná, no všetko je pripravené na to, aby sa dva kozmetické prípravky mohli začať predávať koncom novembra.

Moma zatiaľ neprezradila, o aké beauty novinky ide, avšak poznamenala, že sú to podľa nej tie najdôležitejšie a jej najobľúbenejšie. Dôležitá informácia je aj to, že produkty budú s označením vegan a cenovo sa budú pohybovať tak, aby si ich mohol dovoliť skoro každý.

Držíme palce a tešíme sa na novú kvalitnú kozmetiku, ktorú nám na Slovensko Moma prinesie.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.