Hľadať si čas na cvičenie ráno pred prácou, resp. večer unavená po práci, nie je to také ľahké, ako sa môže zdať.

Aj preto som čoraz častejšie koketovala s myšlienkou cvičenia v práci. Kolegovia sú super a problém by s tým nemali, trápila ma však iná vec – v práci sprchu nemáme a fungovať polovicu dňa spotená, na to fakt nemám.

Po dvoch rokoch hľadania ideálneho riešenia som si poskladala túto rutinu, ktorú zvládnem za pár minút počas obednej pauzy, precvičím všetky partie a nespotím sa. Nepotrebujem na to absolútne žiadne vybavenie.

Spojme sa dámy a staňme sa najlepšími verziami samých seba!

  • 15 drepov

    Basic_Office_Workout_1_Squat

Drepy sú komplexný cvik, to znamená že pri ňom napojíš hneď niekoľko hlavných svalových skupín. A tvoj zadoček v „office“ sukni bude na zahryznutie.

  • 15 klikov

Basic_Office_Workout_2_Pushup

Klasické kliky sa postarajú o tvoje prsné svaly, ramená a triceps. Hlavne ich rob poctivo, podvádzaš len sama seba. Ak nevládzeš, začni s klikmi na kolenách.

  • 60-sekundový plank

Basic_Office_Workout_3_Plank

V tomto článku som plank ospevovala a nie náhodou. S týmto cvikom budeš mať bruško pevné ako skala. Predstav si, že tvoje telo je jedna dlhá rovná čiara a drž jednu minútu. Okrem bruška precvičíš aj ruky a zadok.

  • 15 dockey kicks na každú nohu

Basic_Office_Workout_4_ButtBlaster

Tretí cvik na zadok, tento špeciálne. Kolegovia sa pri pohľade na teba zbláznia, preto radšej cvič niekde sama. Ak ti to teda nevyhovuje :). Každej nohe dopraj 15 opakovaní.

  • 3 x 20 bicycle brušákov

Basic_Office_Workout_5_Bicycle

Tento typ brušákov je považovaný za najlepší najmä preto, že okrem brušného svalstva precvičuje aj šikmý sval.

  • 2 x 10 burpees

Basic_Office_Workout_6_Burpee

Zabijak na koniec. Burpees je cvik, ktorý všetci nenávidia, no práve preto prináša najlepšie výsledky. Správne prevedenie ti precvičí doslova celé telo.