Hľadať si čas na cvičenie ráno pred prácou, resp. večer unavená po práci, nie je to také ľahké, ako sa môže zdať.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Aj preto som čoraz častejšie koketovala s myšlienkou cvičenia v práci. Kolegovia sú super a problém by s tým nemali, trápila ma však iná vec – v práci sprchu nemáme a fungovať polovicu dňa spotená, na to fakt nemám.

Po dvoch rokoch hľadania ideálneho riešenia som si poskladala túto rutinu, ktorú zvládnem za pár minút počas obednej pauzy, precvičím všetky partie a nespotím sa. Nepotrebujem na to absolútne žiadne vybavenie.

Spojme sa dámy a staňme sa najlepšími verziami samých seba!

  • 15 drepov

    Basic_Office_Workout_1_Squat

Drepy sú komplexný cvik, to znamená že pri ňom napojíš hneď niekoľko hlavných svalových skupín. A tvoj zadoček v „office“ sukni bude na zahryznutie.

  • 15 klikov

Basic_Office_Workout_2_Pushup

Klasické kliky sa postarajú o tvoje prsné svaly, ramená a triceps. Hlavne ich rob poctivo, podvádzaš len sama seba. Ak nevládzeš, začni s klikmi na kolenách.

  • 60-sekundový plank

Basic_Office_Workout_3_Plank

V tomto článku som plank ospevovala a nie náhodou. S týmto cvikom budeš mať bruško pevné ako skala. Predstav si, že tvoje telo je jedna dlhá rovná čiara a drž jednu minútu. Okrem bruška precvičíš aj ruky a zadok.

  • 15 dockey kicks na každú nohu

Basic_Office_Workout_4_ButtBlaster

Tretí cvik na zadok, tento špeciálne. Kolegovia sa pri pohľade na teba zbláznia, preto radšej cvič niekde sama. Ak ti to teda nevyhovuje :). Každej nohe dopraj 15 opakovaní.

  • 3 x 20 bicycle brušákov

Basic_Office_Workout_5_Bicycle

Tento typ brušákov je považovaný za najlepší najmä preto, že okrem brušného svalstva precvičuje aj šikmý sval.

  • 2 x 10 burpees

Basic_Office_Workout_6_Burpee

Zabijak na koniec. Burpees je cvik, ktorý všetci nenávidia, no práve preto prináša najlepšie výsledky. Správne prevedenie ti precvičí doslova celé telo.