BFA

Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Paris Jackson, Frances Bean Cobain či Miles Richie boli včera večer hosťami na energetickej prehliadke MOSCHINO [tv] H&M a after-party. H&M a kreatívny riaditeľ značky MOSCHINO Jeremy Scott pozvali publikom zložené z celebrít, medzinárodných editorov a influencerov k mólu plnému bilboardov a osvetlenému ako Times Square v New Yorku.

Na prehliadkovom móle sa v lookoch z kolaborácie MOSCHINO [tv] H&M ukázali Gigi a Bella Hadid či legendárna supermodelka Naomi Campbell, ktorá show uzavrela.  V prvom rade sedeli Kiersey Clemons, Leigh Lezark, Coco Rocha a Bebe Rexha, všetci v lookoch z kolekcie. Modelky vchádzali na mólo cez schodisko pripomínajúce starý muzikál typický pre New York. Potom prešli po móle, ktoré vyzeralo ako ulica, čo je miesto, kde Jeremy rád vidí ľudí vo svojich výtvoroch.

„Kolekcia MOSCHINO [tv] H&M je darom pre mojich fanúšikov, chcel som im dať úplne najviac MOSCHINO-vú kolekciu. Snažil som sa zahrnúť všetky ingrediencie, ktoré možno očakávať od mojich prehliadok – animovaná móda v kombinácii s atmosférou street wear plná lesku hodného hip-hopu pre absolútny MOSCHINO look,“ hovorí Jeremy Scott, kreatívny riaditeľ MOSCHINO.

„Bola to naozaj zábava, keď sme sa premiestnili do sveta MOSCHINO na prehliadke MOSCHINO [tv] H&M. Zachytil pozitivitu, zmysel pre humor a radosť, ktoré sú v každom kúsku tejto kolekcie,“  hovorí Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor H&M.

Make-up pre show MOSCHINO [tv] H&M vytvorila jedna z najlegendárnejších make-up artistov sveta Pat McGrath, ktorá pre looky použila produkty H&M Beauty. Make-up look bol na doplnenie kolekcie veľmi silný a okázalý, so zameraním sa na grafickú očnú linku a žiariacu pokožku.

Hneď, ako sa Jeremy poklonil a ukončil tak módnu prehliadku, sa na bilboardoch okolo móla objavil Diplo, producent a umelec, ktorý získal cenu Grammy, pripravený roztočiť párty. Odhalený bol aj exkluzívny pop-up obchod MOSCHINO [tv] H&M, kde mali hostia možnosť ako prví získať kúsok kolekcie.

Hostia mohli celú noc doslova vkročiť do  sveta spolupráce MOSCHINO [tv] H&M so svetovo prvou rozšírenou virtuálnou realitou pre nový módny zážitok. Hostia si nasadili slúchadlá s okuliarmi Magic Leap One so značkou H&MOSCHINO a vstúpili do obrovskej televízie, aby zažili túto spoluprácu úplne novým spôsobom. Všetky technické funkcie vytvorila spoločnosť Warpin Media.

MOSCHINO [tv] H&M je kolekcia, ktorá spája energiu ulice s pop-kultúrou, veľkoleposťou, hravosťou a humorom. Kreatívny riaditeľ značky MOSCHINO Jeremy Scott vytvoril kolekciu pre ženy a mužov, ako aj doplnky a pár špeciálnych kúskov pre psov. Kolekcia MOSCHINO [tv] H&M bude dostupná v H&M Eurovea a online na hm.com 8. novembra.

Článok vznikol v spolupráci s H&M

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieSom_fashionista