Nech zodvihne ruku ten, kto chce mať do leta pekne vyformovanú postavu!

Dni sa predlžujú, a nie len noci, ale aj rukávy na tričkách skracujú. Viem, že cieľovou skupinou každej ženy sú boky, zadok a bruško. No na vrchnú časť tela by si určite nemala zabúdať. Nevravím, že každý tvoj tréning by mal byť zameraný na ruky, prsia a chrbát, no rovnako ako by muži nemali vynechávať „legday“, ženy by si to nemali dovoliť s rukami. Ak sa obávaš, že keby si ich cvičila, mala by si potom ruky ako HULK, nemusíš sa obávať. Ženská genetická výbava nie je na to stavaná. Jedine, žeby si chcela brať nejaké nepovolené „doplnky výživy“, a tým nemyslím proteín a BCAA.

Ale naspäť k veci. Dnes som sa ti rozhodla priniesť tréning rúk a vrchnej časti tela, ktorý zvládneš odcvičiť v pohodlí domova. A nepotrebuješ žiadne pomôcky! Jediné, čo si musíš vyhradiť je 15 minút času a nejaká stolička, lavička alebo gauč.

Aj keď to na videu možno vyzerá jednoducho, ver mi, že nie je. Skús a uvidíš!

Jednotlivé cviky

  1. Rozohrej sa – 30 sekúnd s jednou rukou + 30 sekúnd s druhou
  2. Kmitaj rukami (tlač) ich dlane dopredu (30 sekúnd). Ruky NEUPAŽUJ dole medzi cvikmi!
  3. Dlane otoč dozadu a kmitaj smerom vzad (30 s.)
  4. Dlane dohora a pohyb opakuj rovnako (30 s.)
  5.  Dlane otoč dodola a kmitaj (30 s.)
  6. Triceps dips (60 s.)
  7. Dotyk ramien v planku (30 s.) Superman (30 s.)
  8. Dotyk ramien v planku (30 s.)
  9. Superman (30 s.)
  10. Invertované kliky (60 s.) (Ťažšia verzia je rukami na zemi)
  11. Triceps pomocou steny (60 s.)
  12. Chôdza v planku do boku (30 s.)
  13. Pohyby v planku dopredu a dozadu, zamerané na ramená (30 s.)
  14. Chôdza v planku do boku (30 s.)
  15. Pohyby v planku dopredu a dozadu (30 s.)
  16. Klik na široko vs. klik na úzko (60 s.)
  17. Tlačenie oproti stene (60 s.)
  18. Zopakuj si prvých 5 bodov popísaných na začiatku. Medzi jednotlivými cvikmi ruky nepokladaj k telu
  19. Stretching

Komentáre