Je tu leto.  Aj keď si nemyslím, že zamakať na sebe máš len určitý čas v roku uvedomujem si, že väčšina ľudí si dá na svojej postave viac záležať práve počas tohto obdobia. Ak si v priebehu zimy trochu zlenivela, je najvyšší čas začať na sebe pracovať.

Dala som dokopy svojich 6 obľúbených cvikov, ktoré ti určite pomôžu na ceste za dokonalým bruškom.  Je jasné, že okrem toho si budeš musieť dávať pozor na to, čo zješ a taktiež by bolo dobré do tréningu zahrnúť nejakú aeróbnu aktivitu. Či už to bude plávanie, beh, bicykel alebo korčule, výber je na tebe a možností je naozaj veľa.

Tieto cviky je dobré vykonávať v tzv. supersériach, kedy budeš striedať 2 cviky. Nezabúdaj správne dýchať a to tak, že vždy, keď napneš brucho poriadne vydýchni, a pri relaxovanom bruchu sa naopak nadýchni.

Prvá dvojica cvikov sú klasické brušáky, ktoré vystriedaš so skracovačkami. Ak zvládneš, môžeš si do rúk zobrať nejaké závažie (jednoručku, medicinbal alebo len naplnenú fľašu). Robíš  15 opakovaní po 4 série z každého cviku. Tu ti budú zaberať hlavne priame brušné svaly.

トランクカール

pinterest.com

weighted-dumbbell-crunch

tone-and-tighten.com

Ďalšou dvojicou sa zameriaš na spodné bruško. Striedať budeš dvíhanie nôh v ľahu so sklapovačkami s pokrčenými nohami. Taktiež opakuj 15-krát po 4 série z každého cviku.

bootcamp-leg-lifts

www.samo.maweb.eu

fa5b1ed90594628c_v-sits

www.self.com

Poslednou dvojicou budú cviky na bočné brušné svaly. Striedať budeš russian twist (ľahšia verzia je s nohami položenými na zemi, pri tej ťažšej ich zodvihneš a viac sa zakloníš, prípadne si do ruky chytíš nejaké závažie) spolu s tzv bicyklom. Opakuješ 20-krát po 4 série z každého.

54a8a033baee53fff25d0f1b2a0b1e34pinterest

pinterest.com

Bicycle-crunches-1

pinterest.com

 

Toto cvičenie by si mala opakovať 3-4 krát do týždňa a pri správnej strave sa dostavia výsledky. Držím palce!