H&M

Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

11. – 13. marca H&M Studio odprezentovalo svoju kolekciu SS19 prostredníctvom pohlcujúcej divadelnej akcie v Arizone v Sedone. A globálne publikum ambasádorov značky a médií bolo pozvané, aby sa zúčastnili tohto príbehu založeného na múze zbierky „The Glam Explorer“.

Hostia zažili unikátne zážitkové vystúpenia, ako sú napríklad vodné baletné predstavenia Aqualillies, akustické vystúpenia The Staves, a fiktívny tábor a BMX senzáciu. Finálnu scénu tvorilo špeciálne tanečné vystúpenie, po ktorom nasledoval intímny koncert Maggie Rogers. Zákazníci a fanúšikovia  H&M mohli sledovať interaktívne aktivity na sociálnych médiách. Kolekcia sa bude predávať v Eurovea a online od 21. marca.

„Našou ambíciou bolo prevziať módnu šablónu a revolucionizovať ju pomocou zábavného myslenia. Jedinečný formát pohlcujúceho divadla umožnil našim hosťom, zákazníkom a fanúšikom vstúpiť do plne zrealizovaného sveta kolekcie SS19,“ hovorí Kattis Bahrke, vedúca kreatívneho marketingu a komunikácie v spoločnosti H&M.

Kolekcia H&M Studio SS19 je inšpirovaná Glam Explorerom, očarujúcou dobrodružnou múzou, ktorá si jednotlivé kúsky vezme kamkoľvek z azúrových strešných bazénov do divokej púštnej krajiny. V Sedone v Arizone boli vybraní ambasádori a médiá, aby sa podieľali na vývoji jedinečného príbehu inšpirovaného svojím duchom.

„Chceli sme, aby sa ľudia cítili, akoby vstúpili do iného sveta, kde nevedeli, čo je skutočné a čo je fikcia. Chceli sme, aby stratili zábrany, aby navzájom spolupracovali, aby sa stali súčasťou príbehu – a nakoniec , nechať toto magické miesto, ktoré sa cíti povznesené,“ hovorí Connie Harrison, kreatívny konzultant a kreatívny riaditeľ.

Podujatie viedli traja fiktívni priatelia, ktorí pôsobili ako hostitelia a hostia absolvovali dramaturgické scenáre. Pútavé detaily, ako sú tajné osobné správy, napísané falošná rádio show a falošné ranné noviny boli zasadené ako súčasť príbehu zapojiť hostí. Zážitky pokračovali v priebehu dní, keď sa príbeh rozprával prostredníctvom kurátnych scén, ako je napríklad vodné baletné predstavenie Aqualilies, akustické vystúpenie The Staves, kaskadérska show BMX atlétov a majstra sveta Perrisa Benegasa. Základ príbehu bol odhalený veľkolepým tanečným vystúpením, po ktorom nasledoval intímny koncert Maggie Rogers.

„S H&M Studio sme vždy inšpirovaní myšlienkou bezstarostného pôvabu. Chceli sme ukázať, ako by mohla kolekcia SS19 vyhovovať každému očarujúcemu bádateľovi – je to len o výbere kusov, ktoré vyhovujú vášmu osobnému dobrodružstvu,“ hovorí Pernilla Wohlfahrt, riaditeľka dizajnu spoločnosti H&M.

Obsadenie podujatia bolo kombináciou popredných svetových hercov, tanečníkov a modelov. Make-up umelec Isamaya Ffrench vyvinul celkový krásny vzhľad pre všetky módne okamihy, pomocou produktov H&M Beauty.

 

Tlačová správa H&M. 

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieLife