Ak by som mala jedno prianie navyše, tak by to určite bolo vlastniť „pekáč buchiet“ na bruchu. Nuž, ale toto mi ani kúzelný Džin nesplní, a preto musím makať. Tie tehličky sa tou pizzou nevytvarujú.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

A preto som niekedy aj s nechuťou makala vo fitku na tzv. rotačnom prístroji. Nemusím ti ale rozprávať, že keď som cvičila ako besná, po tréningu som namiesto dobrého pocitu mala skôr bolesti. Ale tomu je koniec.

ebay.com

V známom športovom magazíne som čítala o používaní týchto prístrojov, ktoré robia skôr galibu ako dopomáhajú k vytúženému výsledku.

Jeho použitie sa vymyká z normálneho rozsahu pohybu, a preto pôsobí skôr odporovo. Nielenže tento prístroj drví obe strany, ale spôsobuje aj mikro zlomeniny chrbtice. A to teda asi nikto od cvičenia nežiada.

Namiesto toho odporúčam robiť základné posilňovacie cvičenia s jednoduchými pomôckami. Tie zapoja tvoje svaly viac, ako ktorýkoľvek stroj. Ponúkam ti úplne jednoduché cviky, ktoré zvládneš aj v pohodlí domova. 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt women six pack workout

youtube.com

Starý dobrý plank a jeho ešte lepšie variácie 🙂

A nakoniec nemôžme vynechať ani obľúbenú fitloptu a „zázračné“ koliesko:

Hlavne nezabudni, trpezlivosť (a pravidelnosť) buchty prináša 🙂