Ak by si tvrdila, že si ani na jeden moment v živote nechcela byť postavou aspoň trochu ako modelka, ktorú si videla v časopise či na sociálnych sieťach, klamala by si. Nemusí ísť ani o štíhly pás, často takým ženám v tichosti závidíme práve ich dlhé a vyformované nohy. Sú až po zem, no nie?

Nebudeme si klamať, veľkú úlohu v tomto hrá genetika, no našťastie, pravidelným cvičením a tými správnymi druhmi cvikov, si každá z nás vie svoje nôžky zoštíhliť a vyformovať. Nepredĺži ti ich nič, no opticky tak vďaka strateným centimetrom budú vyzerať.

Keď si myslíš, že sa kvôli tomu musíš trápiť hodiny v posilke, si na omyle. Postačí ti maximálne 15 minút denne. A pokojne aj každý druhý, pretože nič netreba preháňať. Tak čo, chceš v nových jesenných čižmách ukázať aj svoje „nové“ nohy?

K tomuto 15-minútovému workoutu si priprav podložku

10 minút denne k vytúženému výsledku?

A čo tak 14-dňová výzva?

8 minút denne počas 7 dní? Ideme do toho!

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.