Pixabay/tookapic

Nie je pravda, že zdravšia forma tvojej stravy musí byť hneď bez chuti. Práve naopak, na fit receptoch je skvelé práve to, že ich dokážeš pripraviť práve oboma spôsobmi. Tvoje jedlo bude ako chutné, tak aj zároveň tvojmu zdraviu prospešné.

Každá jedna z nás si určite rada raz za čas zamaškrtí. Preto sme dnes pre teba vybrali niekoľko tipov na super fit koláče, ktoré zaručene pohladia tvoje chuťové poháriky s stým rozdielom, že si ich môžeš pripraviť v zdravšej verzii v pohodlí domova. Ver, že chutiť budú tvojim najbližším, kamoške či dokonca aj tvojej polovičke.

Pre ktorý z nich sa rozhodneš ako prvý?

Fit strúhaný tvarohový koláč

Ak máš rada tvaroh a kakao v spojení s ovocím, potom si na správnom mieste a určite skús ako prvý tento chutný strúhaný tvarohový koláč. Potrebovať k nemu budeš vajíčka, kokosový olej alebo maslo, xylitol, celozrnnú hladkú špaldovú múku, kakao, sódu bikarbónu, čokoládový proteín (nahradiť ho môžeš 1 balením čokoládového pudingového prášku a 2 PL sladidla), vodu, jemný tvaroh, hrudkovitý tvaroh, vanilkový proteín (nahradiť ho môžeš 1 balením vanilkového pudingového prášku a 2 PL sladidla), vanilkovú arómu a šťavu z citróna. Na záver dodáš koláčiku šmrnc i osvieženie čerstvým, obľúbeným ovocím.

Zdravý makový koláč bez múky a cukru

Milovníčky maku sa nájdu práve v tomto fitness recepte. Navyše, na jeho prípravu nebudeš potrebovať veľa času. Ak ho ozdobíš opäť čerstvým ovocím, ver, že si na ňom pochutnajú aj tí najmenší. Aj touto formou môžeš dopriať svojim drobcom (ak ich máš) zdravú sladkosť. Priprav si mletý mak, sladidlo – stéviu alebo med, citrón, jablká, vajíčka, čerstvé ovocie a smelo do jeho prípravy. Chutí naozaj úžasne a nezaručujeme, že z neho niečo zostane.

Zdravý mrkvový koláč

Aj koláč s mrkvou sa dá pripraviť rýchlo, zdravo a chutne. Ak si si ešte nikdy na tento typ koláča netrúfla, skús to práve teraz. Ingrediencie ako hladkú špaldovú múku, prášok do pečiva, škoricu, vajíčka, mlieko, trstinový cukor, mrkvu, vanilkový extrakt, olej, tvaroh, med, mleté vlašské orechy by mala mať k ich príprave doma každá z nás. Dozdobiť ho môžeš na záver čerstvou mätou.

Fit mliečny rez bez múky s bez cukru

Azda niet tej, ktorá by si nezamaškrtila na chutných a navyše zdravých mliečnych rezoch. Sú zároveň bielkovinovou bombou s nízkym obsahom sacharidov a kalórií. Tento recept si taktiež pripravíš bez múky a cukru (ak teda nepoužiješ med). Týmto chutným koláčikom si môžeš pokojne osviežiť svoj diétny jedálniček bez akýchkoľvek výčitiek. K jeho príprave budeš potrebovať vajíčka, stéviu, kakao, škrob, tvaroh a želatínu podľa vlastnej chuti. Želáme ti príjemné maškrtenie. 🙂

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieFitness