reserved.com

Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Joanna Kulig a Jeanne Damas sa vracajú v druhej kapitole kampane Reserved na Jeseň/Zimu 2018 a ozývajú sa z krásnej Varšavskej univerzity. Osvetlenie a nálada okolia sa mení – a my sme svedkami zmyselného, neverbálneho dialógu medzi poľskou herečkou a francúzskou influencerkou.

Hoci sú Joanna a Jeanne odlišné, obe majú rovnakú energiu, sú spontánne, radostné a milujú zmyselný tanec. Druhá kapitola RESERVED kampane je voľným odkazom na minulé desaťročia a je venovaná „Retro Fun“ kapsulovej kolekcii. RESERVED neodkazuje na konkrétne desaťročie. Je inšpirované určitými štylistickými prvkami viacerých konkrétnych desaťročí, zameriavajúc sa na dievčenskú atmosféru a farebnosť.

Retro nálada sa nesie celou kampaňou RESERVED s názvom „I Can Boogie“. Táto nálada inšpirovala tak Joannu Kulig ako aj Jeanne Damas. Obe predstavujú nadčasovú eleganciu a zmyselnosť, ktorá však nie je nudná.

zdroj: reserved.com

Dosiahnutie retro štýlu má byť zábavou, nie záväzkom.

RESERVED sa túto jeseň sústredí na veľké goliere, veľké gombíky, veľké rámy slnečných okuliarov a veľké ozdobné spony na topánkach. Na vyváženie celkového dojmu sú tu miniatúrne doplnky. Štruktúra materiálov zohráva dôležitú úlohu v kolekcii: lesk, mat, umelá kožušina alebo tvíd.

Všetci nadšenci módy a filmu, pozor! Novú kampaň Reserved na jeseň a zimu 2018, nazvanú „I Can Boogie“, si zamilujete! Rovnako ako tanec Jeanne a Joanny, ktoré tancujú to, čo ich napadne, aj my môžeme zabudnúť na prísne pravidlá a voľne kombinovať jednotlivé prvky oblečenia.

Kocky alebo kvety? Nevieš sa rozhodnúť? Vyber si oboje!

Ďalšie pokračovanie kampane RESERVED prinesieme 27.9.2018

Viac o kolekcii nájdeš na www.reserved.com

Článok vznikol v spolupráci s RESERVED

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieSom_fashionista