Otvoríš nejaký článok s pútavým názvom o cvičení a dočítaš sa o tom, koľko je ideálne vypiť vody, koľko by si mala cvičiť atď. Poznáš to, či? Môžeš si byť istá, že v tomto článku nič podobné nenájdeš.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Každá z nás je jedinečná. To čo mne vyhovuje, nemusí vyhovovať tebe. Máš rada dlhé prechádzky, plávanie, behanie, jógu alebo cvičenie vo fitku? Cvičiť môžeš každú časť dňa. V prvom rade by si si mala rozmyslieť, aké máš fázy počas dňa. Potom si veľmi ľahko určíš aký čas vyhradíš na cvičenie.

landscape-1437679617-screen-shot-2015-07-23-at-32642-pm

foto: elle.com

Ráno si oddýchnutá a plná síl, preto sa môže zdať, že cvičenie je doobeda najlepšie. Ak si ranné vtáča a nemusíš sa ráno ponáhľať do práce alebo školy, tak je toto cvičenie pre teba. Je dokázané, že kardio tréning na lačný žalúdok pomáha lepšie spaľovať tuky, ako poobedňajší tréning. Veľkou výhodou je aj to, že ráno budeš mať cvičenie rýchlo sa sebou a už nebudeš mať možnosť vyhovoriť sa (napríklad: „Nemôžem cvičiť, lebo som taká unavená.“). Malou nevýhodou tohto cvičenia je, že nestihneš neprijať toľko kalórií, aby si cvičila v plnej sile.

1426445174-stocksy-txp1fa71bafusl000-large-545183

foto: elle.com

Poobede si môžeš jednoducho nájsť veľmi veľa výhovoriek, aby si si nezacvičila. Ak sa rozhodneš cvičiť poobede, prípadne až večer, môže to byť dobou formou relaxu a takého vypnutia od starostí. Výhodou je, že si počas dňa prijala dostatok kalórií a môžeš sa úplne „rozbiť“.

landscape-1434401143-stocksy-txpcb0ae5d867t000-medium-653336

foto: stocksy.com

Mám pre teba dobrú radu. Ak si si povedala, že ráno nestíhaš cvičiť a máš veľmi náročný deň na to, aby si bola schopná cvičiť večer, skús zvoliť taký druh večerného cvičenia, ktorý bude pre teba relaxom. Ak sa cez deň naozaj veľa nachodíš, tak zvoľ taký druh cvičenia ako jóga alebo pilates. Ak máš na druhej strane sedavú prácu alebo chodíš do školy (kde väčšinu času sedíš), tak si môžeš pokojne dovoliť aj náročnejšie cvičenie (napr. plávanie, beh…), prípadne v náročnejší deň prechádzku na čerstvom vzduchu.

Je dôležité, aby si prispôsobila cvičenie svojmu biorytmus a prispôsobila mu aj svoju stravu. Ráno či večer, to je už na tebe. Najdôležitejšie je, aby si sa cítila dobre pri všetkom čo budeš robiť a cítila sa skvelo. Do cvičenia…