Jesenné mesiace sú známe tiež tým, že sme akosi náchylnejšie na choroby. Chránime sa ako vieme, každá po svojom, zvýšeným prísunom vitamínov, otužovaním či „iba“ lepším obliekaním. Aj pri najlepšej snahe sa však môže stať, že nachladenie, chrípka či angína prepukne. Pre zdravú imunitu by to nemal byť problém. Občasná viróza či chrípka pôsobí na organizmus ako taký „výcvik“. Nie je totiž dobré, keď nie sme nikdy chorí.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Ochoreli sme a musíme pár dní ostať doma. Pre aktívne ženy hotová katastrofa. Ako teraz naložiť s toľkým časom? Tu je zopár návrhov na činnosti, ktoré nevysiľujú a skvele sa hodia na dni s chorobou v posteli.

  1. Konečne sa poriadne vyspíš a oddýchneš si. Prvé dni choroby bývajú najťažšie, keďže sily a vitality máme zamak, preto je vhodný, až priam nevyhnutný spánok a oddych. Netreba to podceňovať! Práve naopak. Čím viac na začiatku vyležíš a vypotíš, tým skôr sa uzdravíš. nehovoriac o tom, že prechodená chrípka nie je žiadna sranda tak pozor na to a šup pod perinku.
  2. Môžeš len tak proste ležať, meditovať a nič nerobiť. Keď ťa už spanie prejde, ešte sa predsa len nikam neponáhľaj a ostaň ešte v perinách. nebude to na škodu. Telu sa treba zotaviť. Zatvor oči a relaxuj, užívaj si posledné chvíle „vegetenia“ pred nástupom znova do práce či školy.
  3. Môžeš si konečne pozrieť nahraté filmy, aj tie stiahnuté v pc a dávno zabudnuté. Ideálne je nejaká komédia, nakoľko smiech pomáha uzdraveniu.
  4. Prečítaj si dobrú knihu. Využi tento čas na maródke a podpor ho sebarozvojom. Nie len pozeraním televízie od rána do večera ale aj kvalitným čítaním.
  5. Nechaj sa obsluhovať, prípadne sa sama rozmaznávaj. Teraz je na to ideálny čas.Veď si predsa chorá, nemôžeš sa namáhať 🙂 Keď ti to ešte vyjde a budeš mať chuť, zájdi si zmeniť strih či farbu vlasov alebo si daj konečne spraviť nechty… Alebo si len urob teplý čaj s medom,  daj nohy do horúcej vody a užívaj si zotavovanie. Fantázii sa medze nekladú. Jednoducho urob niečo pre seba. Všetky vieme, že to nikdy nie je na škodu.
  6. HUDBA LIEČI. Popri tom maj vždy pustenú dobrú hudbu, ktorú miluješ. To ťa musí postaviť na nohy.