Pexels/Pixabay

Niet tej, ktorá si dobrý šalát nedopraje a obzvlášť tie, v zdravšej verzii. Navyše, blíži sa obdobie, kedy budú ešte chutnejšie. Dôvodom je väčšie množstvo čerstvej jarnej a letnej zeleniny, z ktorých si ich dokážeš pripraviť hoci aj každý deň. Reč bude o fit receptoch. 

Veľakrát sa o tom rozprávame a napíšeme to aj dnes. Fit jedlo nerovná sa menej chutné jedlo, práve naopak. Rady ťa o tom presvedčíme práve receptami, ktoré ti budú zaručenie nielen chutiť, ale prostredníctvom nich urobíš pre svoje zdravie omnoho viac ako si myslíš. Tak smelo do toho.

Ktorý si pripravíš ako prvý?

Avokádovo vajíčkový fit šalát

Ak si milovníčkou vajíčok a avokáda, prídeš si určite na svoje. Túto dobrotu si môžeš pripraviť na akýkoľvek denný chod, napríklad aj na raňajky. Recept je jednoduchý a rýchly, preto ak máš rána pokojné, pripraviť si ho môžeš aj v čerstvej verzii.

Potrebovať budeš vajíčka, avokádo, cottage cheese, kukuricu, sušené paradajky, soľ, cesnakové korenie, čierne korenie, jarnú cibuľku a šalátové listy. Ak ho raz skúsiš, určite si ho rada pripravíš aj nabudúce.

Zdravý Coleslaw šalát

Tento šalát je nielen zdravý, ale aj neskutočne chutný. Obľúbiš si ho určite aj vtedy, ak nie si možno najväčšia milovníčka práve tejto zeleniny. Priprav si k nemu kapustu, mrkvu, cibuľu, kyslú smotanu, soľ a čierne korenie.

Z tuku, ktorý sa nachádza v smotane nemusíš mať obavu, pretože ide o zdravé tuky. Práve tie ti umožnia vstrebať vitamíny zo zeleniny do tela. Ak nad touto voľbou premýšľaš, určite choď do toho. S výsledkom budeš nadmieru spokojná.

Šalát s kuracím mäsom

Zeleninový, ľahký a zároveň sýty. Tento šalát pozná azda každá z nás, avšak vždy si ho môžeš akokoľvek vylepšiť. Inšpiruj sa receptom práve z tohto videa a uvidíš, že ti bude chutiť inak ako doposiaľ. Netreba pritom použiť žiadne výnimočné ingrediencie.

Dopriať si ho môžeš ako na obed, tak i na večeru. K jeho príprave budeš potrebovať kuracie prsia, sójovú omáčku, olej, pridať môžeš aj med, worcesterovú omáčku, cesnak, soľ, čierne korenie, citrón, šalát, jarnú cibuľku, cherry paradajky a mrkvu. Prajeme ti dobrú chuť.

Fit karfiolový šalát na spôsob zemiakového

Tento šalát je akousi náhradou za klasický zemiakový. Navyše je nízkokalorický, obsahuje veľa bielkovín a vlákniny. Nepochybujeme o tom, že by ti nezachutil. Pripraviť si k nemu môžeš rybu alebo akékoľvek jemné mäsko.

Pripravíš si ho z karfiolu, zeleniny, kyslých uhoriek, vajíčok, cibule, gréckeho jogurtu, horčice, soli a korenia. Je možné, že ak ho skúsiš, dáš mu naozaj prednosť pred tým zemiakovým.

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieFitness