Ak si chceš vytrénovať svoje nôžky, daj si aspoň raz do týždňa popri ostatnému cvičeniu náš 30 minútový spinning. Tento tréning môžeš využiť aj keď máš na cvičenie málo času, pretože za 30 minút si dáš do tela ako pri hodinovom cvičení. 

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Best-spinning-studios-london-fitnessfirst1

foto: totalwomenscycling.com

Tréning: SPINNING KILLER LEGS

Záťaž: začiatočník – mierne pokročilý

Čas: 30 minút

Spálené kalórie: cca 250 -350

 

0-4 min.   Stredná rýchlosť (80 rpm), odpor ľahký, sed v základnej polohe

4-8 min.   Stredná rýchlosť (70-80 rpm), odpor stredný, 1 min. sed / 1 min. stojíme

8-11 min.  Vysoká rýchlosť (85-100 rpm), odpor ľahký, sed v základnej polohe

11-12 min. Vysoká rýchlosť (85-100 rpm), odpor ľahký, stojíme

12-14 min. Nižšia rýchlosť (50-70 rpm), odpor stredný, sedíme s opretými lakťami o riadidlá

14-17 min. Nízka rýchlosť (45-50 rpm), odpor veľký, stojíme a každú minútu zvyšujeme odpor

17-26 min. Opakujeme celý model od 8 minúty

26-28 min. Vysoká rýchlosť (100-125 rpm), odpor ľahký, stojíme

28-30 min. Stredný odpor (80 rpm), odpor ľahký, sed v základnej polohe

86f2ec0c7a41f520cca71b0821756e8c

foto: mtv2day.info

P.S.:  Po skončení tréningu si daj aspoň 5 minútový strečing pre ponaťahovanie svalstva. Podporíš rýchlejšiu regeneráciu a zmierniš, alebo sa úplne vyhneš svalovici.

…A nezabudni, že cvičenie je osobná výhra nad lenivosťou a výhovorkami.