Pomaranč a tabletky
Pexels/Polina Tankilevitch

Vitamín D

Vitamín D je základným vitamínom, na ktorý by si mala dbať najmä v zime. Podporuje silu imunity, a ak ho budeš konzumovať naozaj pravidelne, budeš chránená pred všetkými chrípkami a vírusmi.

Počas letných mesiacov ho môžeš získavať zo slnka, avšak počas zimy je to s ním horšie. Slnko nesvieti tak jasne, preto by si ho mala získavať najmä z tabliet alebo z kvapiek.

Selén

Ďalší vitamín, ktorý pomáha s posilnením imunity, je selén. Vďaka nemu si vybuduješ lepšiu obranyschopnosť tela pred vírusmi a baktériami. Tiež priaznivo vplýva na funkciu štítnej žľazy, pozitívne ovplyvňuje plodnosť, fungovanie pečene a zneškodňuje zlé prvky v tele, čo pomáha najmä ľuďom, ktorí často trpia alergiami.

Echinacea purpurea (purpurová)

Táto nezvyčajná bylinka je už dlhé roky známa ako liek na oslabenú imunitu. Na rozdiel od ostatných vitamínov je Echinacea prírodná. Môžeš ju do svojho tela dostať vo forme kvapiek, tabletiek, sirupu, no hlavne vo forme čaju. Tak budeš mať istotu, že do svojho tela nedávaš nič spracované, ale len čistú „prírodu“. Avšak, nezanedbávaj vitamíny v akejkoľvek forme.

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieLife