Lego Masters
Instagram/evelynjefresh, Instagram/tvmarkizaofficial

Evelyn sa do slovenského šoubiznisu dostala vďaka viacerým počinom. Virálnym satirickým videom o kunách, vlastným seriálom Svet podľa Evelyn, no ten možno najvýraznejší bol vo Farme, kde nahradila skúsenú moderátorku Kvetku Horváthovú a dalo by sa povedať, že sa jej skvele vyrovnala. Odvtedy účikovala aj vo filmoch, no aktuálne ju na televíznej obrazovke môžeš vidieť v novom počine TV Markíza, pod názvom Lego Masters. Táto relácia je v zahraničí veľmi obľúbená. U nás to však fanúšikovia označili ako totálny prepadák. Svoje pocity opäť vyjadrili pod príspevkami na Instagrame

Eva Kramerová je veľmi dobrá kamarátka s komikom Ferom Joke-om, s ktorým spolu neraz na sociálnych sieťach zabávali ľudí s paródiami na rôzne situácie z bežného života. Pred dvoma týždňami sme ti takisto písali o tom, ako sa Evelyn darí s podcastom s herečkou Peťou Polnišovou.

O čom je Lego Masters?

Keďže skončila obľúbená tanečná šou Let´s Dance, počas ktorej sa televízia Markíza tešila obrovskej sledovanosti, rozhodli sa, že tú dieru v programe zaplní nová relácia Lego Masters. Príklad si tvorcovia vzali z Ameriky a plánovali spôsobiť ďalší ošiaľ medzi divákmi. Ten sa však neudial.

Veľká marketingová kampaň sa podľa ľudí skončila prepadákom na premiére, ktorá sa odvysielala minulý týždeň v nedeľu. Druhú časť si teda môžeš pozrieť už dnes. Okrem Evelyn súťaž moderuje aj český herec Matouš Ruml.

Relácia je o rýchlosti, kreativite, vytrvalosti a zábave. Šou je o stavaní zaujímavých skladačiek z lega na určené témy. Aj to však má rôzne pravidlá a obmedzenia. Divákov však relácia zatiaľ moc neohúrila. A to ani výkon Evelyn. Mnohí sú názoru, že ju televízia pretláča do všetkých projektov. Problém nastal aj vtedy, keď súťažiaci krvopotne vytvorili skladačky a moderátori im ich na konci rozmlátili. Aký máš na to názor ty? Zaujala ťa táto relácia? A čo hovoríš na moderátorov, hodia sa na to?

Nepekné reakcie fanúšikov na túto reláciu nájdeš vo FOTOGALÉRII:

Zdroj: Instagram/tvmarkizaofficial

Toto sa oplatí čítať