Pexels/Maksim Goncharenok

Teplejšie obdobie je pred dverami a jar je tu naozaj čo nevidieť. S jej príchodom sa v našich šatníkoch vymenia nielen zimné kúsky oblečenia za tie jarné, ale aj naše telá budú môcť byť viac v pohybe ako tomu bolo počas chladných a sychravých dní.

Kým však takéto dni naozaj prídu a ty si sa počas zimy skutočne hýbala len veľmi sporadicky, teraz je ten správny čas, kedy môžeš dostať svoje nohy nielen do pohybu, ale ich aj spevniť. Každá z nás sa predsa teší na ten čas, kedy si bude môcť obliecť obľúbené šaty, sukňu či krátke nohavice.

Rovnako môžeš v tento čas venovať pozornosť aj rukám, na ktoré sa pri cvičení často zabúda, ale počas teplejších dní ich čoraz viac vystatujeme. Cviky na štíhle a pevné ruky nájdeš v našom článku.

Ak si odhodlaná začať, poď do toho hneď teraz!

Cviky na pevné nohy pre každú

Tieto cviky zvládne každá jedna z nás. Pozitívom je, že ich môžeš pokojne a kedykoľvek vykonávať z pohodlia svojho domova. Pre tie, ktoré sa počas zimy hýbali menej sú tieto cviky najideálnejšou voľbou. Zamerané sú na ich spevnenie. V prípade, že sa ukáže vonku slniečko, zacvič si ich napríklad vo svojej záhrade a dýchaj čerstvý jarný vzduch. Uvidíš, že si to obľúbiš.

Tréning na vnútorné stehná

Ak si si dopriala prvý tréning a zaujal ťa natoľko, že v spevňovaní svojich nôh chceš pokračovať naďalej, určite si dopraj aj tento. Cviky v ňom sú zamerané nielen na nohy samotné, ale tiež na vnútorné stehná. Veríme, že sa ti zapáči a rozhýbe tým správnym spôsobom nielen tvoje nohy, ale aj teba.

Cviky, ako si perfektne vytvaruješ

Aj tieto cviky môžeš naďalej vykonávať z pohodlia domova. Tvoje nohy nemusia byť perfektne vytvarované iba drepmi či výpadmi, dopriať si môžeš aj tento tréning bez týchto základných cvikov. Je pravda, že ti dajú zabrať, no výsledok bude o to viac stáť za to. Navyše, ak si rozcvičená už z predošlých videí a cítiš, že zvládneš viac, skús počas ďalšieho dňa práve tento domáci tréning.

S jogou k pevným nohám

Možno ti to nikdy nenapadlo, no svoje nohy dokážeš posilniť aj takou jogou. Určite si ju dopraj po dynamických tréningoch, ktoré si mala počas predošlých dní a tvoje nohy, telo a zároveň i myseľ sa ti určite poďakujú. Držíme ti prsty v dosahovaní svojich cieľov! Určite to zvládneš. 🙂

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieFitness