Už dávno vieme, že žiadna z nás nie je dokonalá a týka sa to aj zovňajšku. Dôležitejšie však je, ak na sebe neprestávame pracovať, a to v každom smere. Ak sa chceš zamerať napríklad na svoje nohy a mať ich ako modelka, si na správnom mieste. 

Ani tie nemusia byť úplne perfektné, avšak nie je vylúčené, že pravidelným cvičením ich nemôžeš mať tiež krásne, štíhlejšie a vypracovanejšie. Ak si odhodlaná do toho ísť, neodkladaj to a začni čo najskôr, najlepšie ihneď. Nemusíš pritom vôbec navštíviť fitko, cvičiť môžeš aj z pohodlia domova.

Ako docieliš krásne a vypracované nohy, sa môžeš dozvedieť vo videách, ktoré sme vybrali len pre teba. 

Takto budeš mať nohy ako modelka

Cviky na perfektne vytvarované nohy

Tieto cviky nie sú zamerané len na drepy alebo výpady, práve naopak. V tomto tréningu nájdeš aj iné efektívne cviky, ktoré môžeš vykonávať pokojne aj doma. Dajú zabrať, no výsledok sa o to viac dostaví. Tak smelo do toho!

Cviky na štíhle stehná

Tieto cviky ti dopomôžu k tomu, aby tvoje stehná boli štíhlejšie a pevnejšie. Tento tréning ťa navyše nielen naštartuje, ale dodá aj mnoho energie. Skús to a uvidíš sama ako perfektne sa po ňom budeš cítiť.

Tréning na vnútorné stehná

Aj v tomto prípade platí, že cvičiť môžeš z pohodlia domova. Tréning je zameraný na vnútorné stehná a aj v tomto prípade ide o skvelú kombináciu jednotlivých cvikov. Sú účinné a efektívne zároveň a zvládnu ich dokonca aj začiatočníčky.

Cviky na vonkajšie stehná

Pri cvičení nôh by si nemala zabudnúť ani na vonkajšie stehná a zapojiť ich do tréningu taktiež. Pri ich tréningu budeš potrebovať expander. Ak ho náhodou doma nemáš, nič sa nedeje, použi napríklad širší opasok. Tento tréning je naozaj zaujímavý, nudiť sa určite nebudeš.

Vyskúšaj aj tieto účinné cviky na nohy

Jednotlivé tréningy môžeš obmieňať pomaly a postupne. Predovšetkým sa nikam neponáhľaj a dopraj si čas na odpočinok. Inšpirovať sa môžeš aj týmito cvikmi, ktoré ako obmenu odporúča trénerka. Choď za svojím cieľom, tvoje nohy sa ti odvďačia. Budú nielen štíhlejšie, krajšie, ale i zdravšie a pohybovo zdatnejšie. Držíme ti prsty, určite to zvládneš! 🙂

V prípade, že ťa tieto tréningy naozaj nabudili a rada by si pokračovala napríklad v zdokonaľovaní svojich rúk, určite sa inšpiruj naším článkom, v ktorom sme sa venovali práve tejto téme. 

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.