Tak čo, aj ty si jedna z tých žien, ktoré už poctivo makajú na svojej postave, pretože si to dali od nového roka za úlohu? Už sa vidíš v top postavičke cez leto, však? Kým niektoré partie tela vieš precvičiť a vyformovať pomerne rýchlo, sú tu aj také, ktoré potrebujú špecifickejšie zameranie. Každá z nás má totiž inú „problémovú“ oblasť, ktorá ju trápi viac, než iné. A tentokrát sa zameriame na lýtka.

Niektoré ich majú prirodzene štíhle a vyformované, iné celý život bojujú s tým, že ich lýtka a nohy celkovo, sú akési mohutnejšie. Poznáš to – keď príde čas na to, aby si si obliekla peknú sukňu či šaty, začneš mať práve z nôh komplexy a radšej si ich zakryješ.

Tento rok to však takto nemusí byť. Máš totiž dosť času na to, aby si si vytvarovala doslova nohy modelky.

Dôležité nie je to, aby si sa cvičením trápila, ale to, aby bolo pravidelné. Dokonca ti stačí len 5 minút denne na to, aby si po čase videla skutočné rozdiely. Užšie a formovanejšie lýtka si vyžadujú iba precíznosť a trpezlivosť. A, samozrejme, tie správne cviky, ktoré sme pre teba vybrali!

13 cvikov, ktoré by si si mala zapamätať – pridaj ich k svojmu bežnému workoutu

Pokračovanie článku nájdeš na druhej strane.

1 2
Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.