@lilmiquela/@shudu.gram

Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Lil Miquela, Shudu Gram, Lighting – stvorené v digitálnom svete a tak veľmi realistické. Módny svet berú útokom.  V čase, keď si myslíme, že sme už videli naozaj všetko, nás nepripravených zastihol nový fenomén. Páni a dámy, predstavujem vám virtuálne modelky: 

Lil Miquela 

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lil miquela
Zdroj: Lil Miquela instagram

*Listens to Travis Scott once 🌵* Coachella we out here too! 🌴🔥

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on

100% repeated this outfit. This Proenza drip needs several moments.

A post shared by *~ MIQUELA ~* (@lilmiquela) on

Miquela Sousa je 19 ročná modelka z LA, ktorej konto na sociálnej sieti sleduje skoro milión ľudí, známa pod menom Lil Miquela, je v skutočnosti digitálna influencerka, ktorá svetlo sveta uzrela prvýkrát v apríli 2016. Za dva roky sa jej podarilo vydať štyri skladby. Jedna z jej piesní Not mine sa vyšplhala na ôsme miesto v rebríčku Spotify.

Vďaka pestro vybudovanej osobnosti sa Miquela stala centrom záujmu nie len širokej verejnosti, ale stala sa aj múzou make up artistky Pat McGrath, čo viac, počas posledného týždňa módy mala pod kontrolou instagramové konto značky Prada.

Shudu Gram

Zdroj: Shudu Gram instagram 

Shudu Gram je prvá digitálna topmodelka na svete. Stvorená módnym fotografom Cameronom-Jamesom Wilsonom na začiatku Apríla minulého roka. Je celá digitálne vytvorená podľa predlohy bábiky Barbie Juhoafrickej princeznej. Vznikla kvôli nedostatočnej rozmanitosti módneho priemyslu s cieľom spolupracovať so svetovo známymi značkami. Vďaka prepracovanému dizajnu ľudia odhalili to, že Shudu je digitálne vytvorený avatar až po pár mesiacoch jej existencie. Začalo sa o nej hovoriť, keď spropagovala rúže značky Fenty.

Lightning

Zdroj: Louis Vuitton 

Miquela a Shuru boli vymyslené podľa určitej predlohy, no ani Lightning nie je výnimkou. Lightning je ikonická postava z japonskej video hry Final Fantasy, bývalá členka armády a dcéra Serah Farron.

V roku 2015 Nicolas Ghesquière, kreatívny riaditeľ značky Louis Vuitton, milovník počítačových hier a manga kultúry, použil Lightning vo svojej jarnej kampani, ktorá podľa neho vyjadruje novú éru hrdiniek.

 

Zdroj: Vogue 

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieLife