Pravidelné cvičenie a zdravý životný štýl – to nie je iba pre dvadsiatničky. Práve naopak, v mladom veku si spravíš správne návyky, vďaka ktorým budeš aj na „staré kolená“ stále fit. A to je predsa cieľ mnohých žien – udržať sa vo forme a zdravá čo najdlhšie.

No aj v staršom veku by ženy mali na seba dbať, aby predišli rôznym chorobám či bolestiam. Nikdy nie je neskoro makať na sebe, či už príležitostne alebo intenzívne. Vieš si predstaviť, že by si si dala workout aj napríklad, so svojou mamou? Keď ti na nej záleží, presvedč ju a poďte spoločne do toho!

Nemusíš sa báť o to, že by si jej nejakým spôsobom ublížila – na internete nájdeš totiž množstvo cvičení, ktoré sú zamerané práve na túto skupinu. Je im prispôsobené tempo a aj samotné cviky, ktoré berú ohľad na kĺby.

My ti predstavíme náš výber, s ktorým by mohla začať pokojne aj tvoja mama, teta či dokonca starká.

10 minútové cvičenie, ktoré je vhodné pre ženy 40+

Kardio, ktoré zvládnu staršie ženy, aj keď sú úplné začiatočníčky

Tento 15 minútový workout je určený špeciálne pre ženy po 50-tke

Ak máš stále výhovorky, pozri sa na túto ženu, ktorá zmenila svoj život v 70-tke!

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.