cvičenie
Pexels/Los Muertos Crew

Samotná bolesť čohokoľvek vie byť veľmi nepríjemná. Obzvlášť v tejto dobe, kedy mnohé z nás pracujú z domu a často si to odnáša náš chrbát. Avšak nájdu sa medzi nami i také, ktoré bolesť chrbta trápi dlhodobejšie. 

Nech je tomu už akokoľvek, samotnej bolesti chrbta nezabránime, no môžeme ju eliminovať a odstraňovať napríklad aj takým cvičením. A napokon, prečo si ho nedopriať aj počas dňa medzi obednou alebo pracovnou prestávkou, však?

cvičenie na chbát
zdroj: Pexels/Engin Akyurt

Na úvod sa môžeš inšpirovať hneď niekoľkými cvikmi a v prípade, že máš na nich čas ihneď, niet na čo čakať.

10 cvikov na bolesť chrbta

Zacvič si ich naraz alebo pokojne aj postupne a v obmenách. Týchto desať cvikov môžeš realizovať pokojne aj v pohodlí domova. Úľava sa dostaví čoskoro.

Bolesť chrbta sa radí medzi jednu z najčastejších bolestí. Môžeš ju zmierniť aj napríklad tým, že sa jednoducho začneš hýbať aj napriek tomu, že to bolí.

Nevynechaj ani tieto

Aj prostredníctvom nich dokážeš bolesť eliminovať a tiež jej predchádzať. Dopomôžu ti v tom jemné pohyby a aktivity na jeho precvičenie. Hýb sa, užívaj si radosť z pohybu a nedovoľ, aby ti v tom práve bolesť bránila.

Pri tomto probléme ti dopomôže aj joga. Pri pravidelnom cvičení môžeš stav tvojej chrbtice udržiavať v čo najlepšej kondícii.

Určite jogu skús

Cviky na chrbticu prostredníctvom jogy účinne rozcvičujú svaly, šľachy, ale aj kĺby. Ak si ešte tento typ cvičenia neskúsila, teraz je ten správny čas. Nezaberie ti veľa času, tak smelo do toho.

Na bolesť chrbta jednoducho a účinne

V prípade, že nemáš času nadostač a rada by si predsa svojmu chrbtu dopriala aspoň trochu úľavy, určite skús tento jednoduchý a účinný cvik pre zbavenie bolesti.

V prípade, že by si potrebovala svojmu telu dodať energiu na celý deň, určite sa inšpiruj týmito rannými rituálmi, ktoré ti v tom pomôžu. 

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieFitness