Poznáš to? Chceš ísť cvičiť avšak vonku je tak krásne a kamoške sa do posilky vôbec nechce. Ak to dôverne poznáš, máme pre Teba skvelý tip.

Namiesto nudného poflakovania sa, skúste spolu s kamoškou zábavnú formu cvičenia. Vyformovať sa a zároveň zažiť kopec zábavy je práve v tomto období priam žiaduce.

Tak neváhaj, dvihni telefón a vybehnite spolu s kamoškou na zábavný workout, ktorý ti okrem zábavy zaručí pevnejšiu postavu do plaviek.

 

1. Back-To-Back Wall Sits

BFF-Workout

Musíte sa o seba oprieť ako pri teste dôvery.

Najprv stojíte chrbtom k sebe tak, aby sa tvoj chrbát dotýkal kamoškinho a nohy dajte na šírku ramien. Pomaly sa zošmykujte po imaginárnej stene ktorá stojí medzi vami až pokiaľ vaše boky a kolená nebudú v 90 stupňovom uhle.

Ak tvoja kamoška nie je dostatočne silná na to, aby uniesla tvoju váhu, nehádž flintu do žita. Spusti sa dole pokiaľ môžeš a vydrž v tejto polohe aspoň minútu. Tak či onak, tvoja kamoška ti kryje chrbát.

Toto cvičenie ti spevní zadok, lýtka a taktiež trénuje výdrž.

2.Booty Wave

BFF-Workout

Kamošky, ktoré spolu cvičia zadok, ostanú kamoškami už navždy.

Pri tomto cviku obe ležíte na zemi s rukami položenými voľne pri tele a vaše tenisky sa dotýkajú podrážkami. Dvihnite nohy tak, aby ste vytvorili most.

Dvíhaj striedavo s kamarátkou svoju panvu nebu a pri tom zatínaj zadok a brucho. Opakujte to 3x po 20 opakovaní.

3.Plank Patty Cake

BFF-Workout

O populárnom planku sa hovorí už dlho, s kamoškou však zaži pri planku oveľa viac zábavy.

Pridaj k obľúbenej hre z detstva veľmi populárny plank.

Urobte spoločne plank tak, aby ste boli čelom k sebe. Tľapni si pravou rukou s kamoškinou ľavou a potom opačne. Takto sa hrajte aspoň minútu. Fit hra ktorá vás zabaví a taktiež spevní telo.

4.Hand-Clapping Burpees

BFF-Workout

Burpees nemusia stále znamenať bolesť. Stačí ak ich budeš cvičiť spolu s kamoškou ktorá ťa potiahne /nie však doslova, iba psychicky/

Tento burpee mix začnite tľapnutím. Potom sa dostaňte do drepovej pozície a z tejto skočte do planku. Po planku idete do drepovej pozície opäť a potom všetko znova od začiatku. Namiesto vyskočenia sa však postavte a tľapnite si.

Urobte 3 série po 10 opakovaní..

5.Crunch And Climb

BFF-Workout

Pri cvičení nemusí byť pravidlom, že obe robíte to isté.

Skúste kombináciu sed ľahov a mountain climbers. Tvoja kamoška si ľahne na zem, pokrčí nohy a kolená dá k sebe. Opri sa o jej kolená a dvíhaj striedavo kolená k hrudníku.

Kým ty cvičíš tento cvik, kamoška robí sed-ľahy. Keď ťa začnú bolieť nohy a kamošku brucho, vymeňte sa.

foto: Bonninstudio