Vojvoda a vojvodkyňa zo Sussexu oznámili viacerým britským bulvárnym novinám, že už s nimi nebudú spolupracovať. Ako dôvod uviedli ich „skreslené, nepravdivé a útočné” články.

Princ Harry a jeho manželka Meghan napísali šéfredaktorom The Sun, Daily Mail, Daily Express a Daily Mirror, že nebudú viac „menou pre ekonomiku založenú na clickbaitoch a prekrúcaní“.

Ich príbehy opierajúce sa o “oplzlé klebety” podľa nich prevrátili naruby životy známych aj neznámych ľudí. V liste zverejnenom v pondelok preto deklarovali „nulovú spoluprácu“ s týmito novinami, hoci zároveň dodali, že „veria v slobodu tlače ako základného kameňa každej demokracie“.

Vojvoda a vojvodkyňa zo Sussexu odstúpili z pozície vyššie postavených členov kráľovskej rodiny 31. marca a prestali tak plniť povinnosti v mene kráľovnej Alžbety II. Jedným z dôvodov bol pravdepodobne aj intenzívny tlak médií, ktorému pár v posledných mesiacoch čelil. Ťažko ho znáša najmä Meghan a dvojica v tejto súvislosti dokonca nedávno pristúpila k podaniu žaloby na britské bulvárne denníky.

 

Zdroj: SITA

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.