Tento článok je určený pre osoby staršie ako 18 rokov, môže obsahovať sex, nahotu a iný nevhodný obsah pre neplnoletých.


Späť na hlavnú stránku

Cvičenie nie je vhodné len na to, aby si schudla a vyformovala si postavu. Aj keď je to primárny cieľ väčšiny ľudí, ktorí s cvičením začínajú.

Tieto cviky ti však dajú do života oveľa viac. Dokážu stimulovať tvoju chuť na milovanie a vďaka nim budeš mať lepšiu výdrž v posteli. Uvidíš, že keď ich budeš cvičiť minimálne 2-3x do týždňa, tvoj partner sa poteší a v spálni vás to bude baviť oveľa viac.

Mostík

Cvičenie mostíka je odporúčané najmä pre to, aby si posilnila svaly panvového dna. No tieto svaly ti vedia zabezpečiť aj lepší pôžitok z milovania, preto by si ich mala precvičovať. Nerob mostík rýchlo, skús sa v zdvihnutej polohe aj pár sekúnd udržať.

Drepy

Najmä sumo drepy (nohy ďalej od seba) sú pre s*x vhodné. Pomôžu ti vtedy, keď budeš na partnerovi hore. Pokiaľ ich budeš precvičovať, tvoja výdrž sa zvýši a vydržíš na ňom oveľa viac, než len pár sekúnd. Priateľ bude nadšený, pretože väčšina žien nezvládne byť hore celé milovanie. Taktiež môžeš vyskúšať obmenu tohto cviku – buď v podrepe a kolená pohybuj dovnútra a von. Spevníš si tak stehná.

Cviky na brucho

Možno neuveríš, no priamymi cvikmi na brucho môžeš zažiť vrchol už aj pri cvičení. „Brušákmi“ sa ti nahrievajú svaly a intímna oblasť tam dole sa dá do pohybu, pretože týmito cvikmi dochádza ku sťahovaniu brucha,  no aj podbruška a lona. Pokiaľ blízkosť uspokojenia neucítiš, po cvičení sa osprchuj a vyskúšaj sa pomilovať s partnerom.

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.