Komunikácia v konfliktných situáciách

Správna a efektívna komunikácia je hotové umenie. Predovšetkým, pokiaľ ide o vyhrotené situácie alebo v prípade, keď máš vyjadriť nesúhlas či nespokojnosť. Psychologička Jitka Kneslová z online poradne ksebe.sk nám ozrejmila, akú taktiku v takých chvíľach zvoliť.

Možno si sa sama už zopárkrát ocitla v situácii, kedy si chcela vyjadriť nesúhlas či nespokojnosť s dianím, avšak nevedela si, ako na to. Ak si sa aj o niečo pokúsila, skončilo to hádkou či nepochopením druhej strany.

Vykľučkovať a ustáť nepríjemné rozhovory nie je jednoduché. Rovnako, ako nie je ľahké odkomunikovať svoj názor bez napádania toho druhého. My sme sa preto opýtali odborníčky, ako na to ísť správne.

Hlavné zásady efektívnej komunikácie

Nastala neočakávaná chyba, prosím skontroluj vyplnené údaje, alebo skús neskôr.

Staň sa členom Odzadu PREMIUM
a získaj neobmedzený prístup.

Predplatné môžeš zrušiť kedykoľvek.
Nastala neočakávaná chyba, prosím skontroluj vyplnené údaje, alebo skús neskôr.
Platba
Tlačidlo späť
Visa logo
Mastercard logo
Trust pay
Registrovať a zaplatiť
Ikona zabezpečenia
Zabezpečené šifrovaním
Trust pay
Platobné operácie sa odohrávajú na zabezpečených certifikovaných platformách spĺňajúcich tie najvyššie PCI DSS štandardy bezpečnosti.
Zrušiť predplatné môžeš kedykoľvek. Súhlasím s poskytnutím predpaltného a bol som poučený, že odsúhlasením jeho poskytnutia strácam právo na odstúpenie.

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórie Life