Oslávte novú, žiarivú éru módy s EXKLUZÍVNOU kolekciou H&M STUDIO SS22
MódaZnačka H&M predstaví koncom februára obľúbenú kolekciu trendov, STUDIO. Táto exkluzívna kolekcia, ktorá nesie názov „Press Play“, je inšpirovaná hudobnými múzami generácie Z a odvážnym štýlom 80. a 90. rokov. Je plná elektrizujúcich farieb, potlačí a energie a jej hlavným cieľom je vzdať poctu kreatívnej móde a pozdvihnúť náladu. Kolekcia H&M Studio SS22 bude k dispozícii na hm.com od 24. februára.
Kľúčové kúsky kolekcie vyjadrujú postoj „vidieť a byť videný“. Dostupné budú džínsy so šnurovaním, nadrozmerné saká či limetkovo zelený saténový komplet a plavky s leopardím vzorom. V týchto outfitoch zaručene upútate pozornosť okolia. Denimová minisukňa a bunda s kovovými aplikáciami, sieťovaný top zdobený volánmi a krátke čierne šaty zdobené kamienkami prinášajú štýl z konca 90. rokov. Tričko z organickej bavlny má výraznú Pop Art potlač pier od berlínskeho ilustrátora Stefana Fählera.
Outfity doladíte výraznými doplnkami, ako sú zelené hadie náušnice a retiazkový náhrdelník, dreváky na platforme alebo červené kovbojské topánky. Každý kúsok kolekcie je vyrobený z udržateľnejších materiálov, vrátane recyklovaného polyesteru, recyklovaného polyamidu a recyklovanej vlny.
„V závane jari pocítime novú sviežosť, ktorá nás inšpiruje, aby sme sa opäť obliekli do úžasného oblečenia. Pripomíname si ducha va-va-voom, ktorý definoval módu v od roku 1980 až do začiatku 2000. Prostredníctvom tejto kolekcie sme chceli ponúknuť všestranné energické kúsky, ktoré prinesú radosť,“ hovorí Ann-Sofie Johansson, kreatívna poradkyňa H&M.
“Na moodboarde pre SS22 sme mali hudobné múzy, ktoré búrali pomyselné hranice. Inšpirovalo nás ich odhodlanie obchádzať klišé a očakávania, a to ako v oblečení, tak aj v ich postojoch. Celá kolekcia je o zábave bez prekážok, ktorej cieľom je pomôcť našim zákazníkom vybudovať si svoj vlastný optimistický nový vzhľad” hovorí Linda Wikell, koncept dizajnérka pre H&M Studio.
Kampaň kolekcie H&M STUDIO SS22 režíroval a nafotil v Londýne Reto Schmid a o styling sa postarala Georgia Pendlebury. Tvárou kampane je mladá Devon Ross, označovaná aktuálne za najštýlovejšiu modelku sezóny. Devon vnáša do kampane mladistvú dynamiku a nekonvenčného ducha.