Novoročné výzvy a plnenie si svojich cieľov sú v plnom prúde. Dopriať si chceme nielen zlepšenie svojej kondície, väčšie pohybové pohodlie, ale celkovo zdravší životný štýl. Sú však i také dni, kedy by sme potrebovali viac oddychu. A presne počas takýchto chvíľ si môžeš dopriať napríklad aj cvičenie na fitlopte.

Ak si ju doposiaľ schovávala v kúte za dverami, je čas napraviť to a dopriať si na nej tréning spojený s relaxom v pohodlí domova. Navyše, také cvičenie na gymnastickej lopte môže skúsiť každá z nás bez ohľadu na vek.

Je výborným nástrojom pre začiatky posilňovania, formovania problémových partií a poslúži dokonca aj na uvoľnenie od bolesti chrbta. Pomôže zároveň zlepšovať tvoju stabilitu, ale i kondíciu. 

Ako cvičiť na fitlopte?

V prvom rade je potrebné naučiť sa sedieť na nej správne a postupne si zvoliť cviky, ktoré budú vyhovovať, a samozrejme, pomáhať najviac práve tebe. Prostredníctvom videí sa môžeš zamerať napríklad na tie cviky, ktoré ti pomôžu ako prevencia pri bolestiach chrbta alebo aj v čase, keď sa už objavili.

Cviky pre pevný stred tela

Svoje telo môžeš spevňovať aj týmto spôsobom. Cviky práve na strednú časť tela môžeš opäť vykonávať v pohodlí svojho domova. Docieliš nimi pevnejšie jadro, užší pás či posilníš svaly brucha. Dozvieš sa taktiež ako rozhýbať chrbticu či posilniť svaly končatín.

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

1 2
Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.