Máš za sebou super leto: večerné drinky s priateľmi, víkendové výlety a množstvo nachodených kilometrov… Ak si sa počas leta veľmi nezapotila pri cvičení, na našej stránke nájdeš niekoľko tipov, ako sa dostaneš naspäť do formy.

Aj tebe napadla otázka, ako sa donútiš ísť zase cvičiť? Je fajn, že vieš ako máš cvičiť a ako sa máš stravovať. Len, keď tebe sa tak strašne nechce ísť cvičiť. Čo s tým? V mojom článku nájdeš niekoľko užitočných rád, ako na to 🙂

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

1. Stiahni si novú hudbu

Hudba je naozaj zázračná vec. Dokáže ti zlepšiť náladu či namotivovať na lepší výkon. Hudba, ktorú už poznáš môže byť dobrá, ale aj tak trochu nudná. Veď uznaj, ak si už počula jednu pesničku 5 000 krát, tak to nie je pre tvoju motiváciu veľká výhra. Keď si stiahneš novú hudbu, budeš mať chuť robiť nové veci.

freepik.com

2. Cvičenie v dopoludňajších hodinách

Začať opäť cvičiť je neuveriteľne ťažké. Ak chceš cvičiť večer, nájdeš si veľmi veľa výhovoriek prečo necvičiť. Je jednoduchšie donútiť sa k cvičeniu hneď ráno, ešte si plná sily a máš málo možností na flákanie.

3. Motivuj sa odmenou

Áno, teraz si povieš, že motivácia má byť dobrý výsledok. To je pravda, ale výsledok sa dostaví o 2-3 mesiace, takže potrebuješ niečo, čo ťa poteší skôr. Samozrejme nemyslím pod odmenou kus torty po cvičení lebo si si to odmakala, v takomto prípade by vyšla celá tvoja snaha nazmar. Ja som si dávala výzvy napríklad, ak sa mi podarí ísť do fitka 4x do týždňa, tak som si po 3 týždňoch niečo dopriala (kino, výlet, nejakú maličkosť atď.).

Keď vyskúšaš každú z týchto vecí, určite sa ti pôjde cvičiť aspoň o trošku ľahšie. Musíš mať pevnú vôľu a chuť cvičiť získaš časom. Tvoje telo sa bude na začiatku vzpierať a nebude sa mu chcieť ísť makať… Ak sa správne motivuješ, dokážeš všetko čo si zaumieniš 🙂