Vizážistka Lucid terčom kritiky fanúšikov: Za všetko môže REKLAMA na výrobok
Šoubiznis & Hot NewsTak s týmto určite nepočítala. Na obľúbenú vizážistku Luciu Sládečkovú sa spustila vlna kritiky za príspevok, ktorý zverejnila na svojich sociálnych sieťach. Ľudia jej na facebookovom profile dobre naložili a pritom to Lucid určite nemyslela vôbec zle.
Išlo konkrétne o príspevok, v ktorom ukazovala, ako si vychutnáva tradičný slovenský výrobok. Špagety s morca-dellou patria k obľúbenému a rýchlemu obedu či večeri mnohých slovenských rodín. Fanúšikovia jej túto propagáciu veľmi neuverili a dali to v komentároch aj patrične najavo.
„Jasné, z niečoho celebrita musí žiť, nech si to uvarí v priamom prenose a dá aj svojej dcérke spapať a vtedy bude dôveryhodné čo prezentuje,“ znel jeden z komentárov. Viacerí totiž poukázali na to, že na fotke si Lucka vkladá do úst čistú špagetu bez omáčky, a teda neveria, že by niečo takéto naozaj bežne jedávala.
Fanúšikovia si zvykli asi na to, že talentovaná vizážistka propaguje výrobky od iných firiem, prípadne takých, ktoré sa týkajú jej povolania a takéto jedlo sa im k nej jnehodí. „No ja sa len divím, že sa pani Lucia dala na propagáciu tohto výrobku,“ napísala fanúšička v komentári.
Ďalšie negatívne komentáre na seba nenechali dlho čakať: „Dobrý vtip. Už len tomu verím, že ona to varí a je..už nevie komu a čomu má robiť reklamu. Nabudúce môžeme čakať, že bude robiť na kond*my.“
Lucka sa k týmto komentárom zatiaľ nevyjadrila, no určite je zvyknutá aj na takúto kritiku. Tá proste k mediálne známym osobnostiam patrí a málokedy sa jej dokážu vyhnúť. Čo si o takejto reklame myslíš ty? Naozaj to bol podľa teba krok vedľa?
Zdroj: Facebook/Lucid Style