Ploché brucho je snom každej ženy. Ako to teda dosiahnuť? Toto sú štyri základné zásady, ktoré keď budeš dodržiavať, tak sa k svojmu cieľu dostaneš skôr.

Životospráva je základ

Nie nadarmo sa hovorí, že ploché brucho sa „vyrába“ v kuchyni. Konzumácia zdravých pokrmov ti zabezpečí nielen úbytok na váhe, ale budeš sa cítiť aj plná energie. Zaraď do svojho jedálnička viac zeleniny, ovocie, orechov, strukovín a zdravých tukov. Pokús sa obmedziť spracované výrobky, sladkosti, vyprážané jedlá a sýtené či alkoholické nápoje. Odporúčame, aby si si každý týždeň dala záväzok, že vyskúšať novú potravinu. Tvoje predsavzatie môže znieť nasledovne: „V pondelok si pripravím pokrm z quinoe a miesto kupovaných čipsov si radšej pripravím domácu variantu.“

Posilňuj brušné svalstvo

Mnohé z nás si myslia, že čím viac „brušákov“ urobíme, tým rýchlejšie si vybudujeme dokonalo vyrysované brucho. Nie je to celkom pravda. Najlepšie sa stred tela posilní nasledovnými cvikmi: výpady, drepy a plank. Veľmi záleží na technike prevedenia spomenutých cvikov. Ak nevieš, ako na to, neváhaj sa obrátiť na osobného trénera. Do tréningového plánu môžeš zaradiť aj plávanie alebo beh, sú to výborné fyzické aktivity, ktoré napomáhajú regenerácii svalstva.

zdroj: unsplash.com

Zaraď vysokointenzívne tréningy

HIIT cvičenie si za posledné obdobie obľúbilo veľa ľudí, ktorí majú problém so svojou zvýšenou hmotnosťou. Niet sa čomu ani čudovať. Za pár minút si pomocou niekoľkých cvikov s vlastnou váhou precvičíš celé telo. Medzi jednotlivými cvikmi ťa čaká vždy malá pauza, vďaka ktorej naberieš druhý dych a môžeš pokračovať ďalej. Existuje veľa videí na YouTube alebo na Instagrame, môžeš si tak zacvičiť aj v pohodlí svojho domova. Ak predsa len potrebuješ niekoho nad sebou, odporúčame navštíviť fitness centrum, ktoré má v ponuke aj skupinové cvičenia so zameraním na vysokointenzívne tréningy.

Urob viac krokov

Možno si zaregistrovala, že na internete beží 10 000 kroková výzva. Jej cieľom je, aby sa začali ľudia opäť hýbať. Každý krok sa totiž počíta. Pomocou aplikácii v mobile si tak vieš rýchlo a efektívne zmerať,  koľko krokov si za posledný deň urobila. Je skvelé, keď si určíš limit a snažíš sa ho vždy dodržať. Navyše pri rýchlej chôdzi posilňuješ aj oblasť šikmých brušných svalov. No nie je to skvelé? Tak čo, zapojíš sa tiež do výzvy? 🙂

Komentáre