instagram/martinahornakova

Influencerku Martinu Horňákovú alias Momu, snáď nie je nutné predstavovať. Najznámejšia slovenská beauty influencerka sa od čias tínedžerského blogovania posunula na vrchol. Dnes svetu predstavila svoju vlastnú kozmetickú značku.

Práve to je snom mnohých milovníčiek makeupu. Vydať pod vlastným menom produkty, s ktorými budú na 100 % spokojné. Po vlastnej kolekcii oblečenia tak Moma mieri aj na pulty drogérií.

Podľa jej slov celý projekt vlastnej kozmetickej značky trval 2 roky a produkty vznikali v Miláne. Teraz odhalila, že ide o jej 2 najobľúbenejšie produkty – linku na oči a všestrannú paletku v troch odtieňoch. Značka dostala názov BE YOU by Moma, čo má súvis aj s jej predošlým projektom, ktorý sa volal BE REAL.

Ďakujem vám, bez ktorých by nič z tohto nebolo možné, ďakujem @cosmyfy, za to, že mi umožnili vyrobiť kozmetiku priamo v manufaktúre v Miláne a celému teamu desiatok ľudí, ktorí na tom 2 roky usilovne pracovali.⁣

Video, kde vám všetko popíšem, vysvetlím a priblížim výjde už tento víkend. ⁣

Posledná vec, ktorú vám chcem ešte dnes, takto v skratke povedať, že každý produkt, ktorý výjde pod značkou BE YOU, nebude vonku kým nebude pre mňa 110%-ný.⁣

ĎAKUJEM❤️“, napísala Moma k príspevkom na Instagrame, v ktorých dnes oficiálne odhalila pripravované produkty.

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórie Šoubiznis & Hot News