Jedinečná jesenná kolekcia inšpirovaná pánskym šatníkom, ktorú si zamiluješ
MódaTretia kapitola kampane „I Can Boogie“ je veľmi zmyselné finále, ktorá uzatvára sériu filmov Gordona von Steiner pre RESERVED. „Randez-vous“ spomaľuje tempo, aby ustúpil úplne novej interpretácii tematickej skladby. Tentokrát je to práve jedna z hviezd kampane – Joanna Kulig – ktorá spieva pieseň „Boogie“ v jazzovom aranžmáne, sprevádzaná len klavírom. Podobne ako v predchádzajúcich kapitolách, aj v tejto časti hrá Jeanne Damas, francúzska „it girl“.
„Neuveriteľný počet definícií ženskosti je východiskovým bodom celej kampane. Či už v šatách so zvýrazneným pásom a výstrihom, alebo vo voľnom pánskom tričku – žena zostáva ženou. Vždy bude tým, kým chce byť, oblečenie jej to len pomôže vyjadriť,“ zhrnula jesennú kampaň Monika Kaplan, Globálna riaditeľka marketingu RESERVED. Preto je kampaň rozdelená na tri časti, pričom každá je venovaná inej vízii ženskosti, v úplne inej nálade. V konečnom dôsledku všetky tvoria jeden súvislý celok, zdôrazňujúc fakt, že dizajnéri RESERVED navrhujú módu bez hodnotenia jej nositeľov.
Zmyslový tanec rafinovaných hrdiniek zachytený v scenérii elegantného klubu ohlasuje novú Reserved Premium kapsulovú kolekciu. Čierna a biela, veľa prvkov z pánskeho šatníka, nadčasová klasika a neodškriepiteľný ženský faktor. Premium kolekcia pracuje s kontrastmi, príťažlivosťou a odmietnutím. Je zameraná na kvalitu a poskytuje najlepšie prvky, ktoré môžu byť základnými prvkami viacerých šatníkov na veľmi dlhú dobu.
RESERVED sa túto jeseň sústredí na veľké goliere, veľké gombíky, veľké rámy slnečných okuliarov a veľké ozdobné spony na topánkach. Na vyváženie celkového dojmu sú tu miniatúrne doplnky. Štruktúra materiálov zohráva dôležitú úlohu v kolekcii: lesk, mat, umelá kožušina alebo tvíd.
Článok vznikol v spolupráci s RESERVED