Heidi Klum prichádza so svojou vlastnou cenovo dostupnou kolekciou. Bude sa predávať v reťazci LIDL
MódaAk ťa Lidl móda doteraz nijako zvlášť nezaujala, možno sa to čoskoro zmení. Nemecký diskontný reťazec oslovil nemeckú modelku Heidi Klum a dohodli sa na spolupráci. Modelka navrhne pre Lidl svoju vlastnú exkluzívnu kolekciu oblečenia, ktorá ale zároveň bude cenovo dostupná pre každého.
thesun.co.uk
Kolekcia sa dostane do predaja koncom tohto roka. Najprv sa predstaví v 650-tich predajniach vo Veľkej Británii, neskôr sa začne predávať aj v Európe a Amerike. Heidi v minulosti spolupracovala so značkami Victoria´s Secret a Birkenstock. So spoločnosťou Lidl má ale väčšie a dlhodobejšie plány. Okrem kúskov oblečenia, ktoré sama navrhne, sa bude aktívne podieľať aj na celej nadchádzajúcej módnej kampani reťazca Lidl.
„Lidl je známy predajom kvalitných výrobkov za prijateľné ceny a som hrdá, že môžem byť súčasťou tejto módnej spolupráce”, hovorí nadšená Klum. „Je to skvelé, pretože móda by mala prinášať radosť a každý by mal mať možnosť dopriať si toto potešenie.”
K uvedeniu kolekcie dôjde na akcii Lidl Fashion Week, ktorý sa stane stálym konceptom reťazca. Bude prezentovať módnu ponuku spoločnosti Lidl a bude sa opakovať viackrát ročne vo všetkých krajinách. Heidi bude prvou módnou dizajnérkou, ktorá sa na Lidl Fashion Week predstaví a ktovie na čo sa môžeme tešiť do budúcnosti.
zimbio.com
Kolaborácie hviezd s diskontnými reťazcami nie sú až takou novinkou. Minulý rok vytvorila multimilionárska dedička Paris Hilton pre Lidl kolekciu vlasových stylingových produktov. Obsahovala okrem iného aj kulmu na vlasy za 12,99 eur a fén za 14,99 eur.
thesun.co.uk
Lidl, rovnako aj podobné siete supermarketov chcú takouto formou prilákať do svojich obchodov bohatších zákazníkov. Zostanú však aj pri ponuke lacnejších módnych kolekcií, ktoré si v ich predajniach mohla nájsť doteraz.