Tak tomu sa povie obrovský úspech, po ktorom tajne túžia desiatky spevákov a speváčok. Česká speváčka s poľskými koreňmi Ewa Farna sa na svojom instagamovom profile pochválila tým, že sa stala tvárou reklamy na preslávenom newyorskom Time Square. WAU!

Konkrétne ide o reklamu Spotify. Spoločnosť nedávno vytvorila sériu špeciálnych playlistov Equal, ktoré v sebe zahŕňajú skladby ženských speváčok z celého sveta. Ewe sa ako jedinej Češke podarilo dostať do playlistu Global so svojou novou skladbou Tělo. Novú pieseň naspievala v češtine aj poľštine a na YouTube majú obe skladby takmer 1,5 milióna videní.

„Song je o prijatí zmien na tele, na ktoré vplyv nemáme. A niečo tuším, že do budúcna (všetci budeme starnúť, že áno) mi tá pesnička vždy pripomenie, že je dôležité prijímať to, čím sa mi život na telo podpíše. Ďakujem všetkým neuveriteľným dievčatám, ktoré sa nebáli ísť doslova s kožou na trh,“ prezradila mladá speváčka o svojej novinke.

Time Square patrí k vychýreným lokalitám, kde sa denne premelú desaťtisíce ľudí. Podľa portálu Investopedia môže stáť prenájom takejto reklamnej plochy približne 3 milióny dolárov na mesiac. Keď si to prepočítaš na jeden deň, spoločnosť Spotify by mala zaplatiť asi 100-tisíc dolárov len za to, že dostali možnosť propagovať svoje playlisty plné inšpiratívnych a uznávaných žien.

Skladba, s ktorou to Ewa dotiahla tak ďaleko

Ak si chceš vypočuť celý playlist Global Equal s výnimočnými ženami, nájdeš ho tu

Okrem globálneho Equal playlistu nájdeš podobné playlisty vytvorené aj pre jednotlivé krajiny. Jeden je venovaný aj najlepším českým a slovenským skladbám a dostali sa do neho napríklad aj Sima, Dominika Mirgová, Emma Drobná či Tina. Ak máš rada našu československú hudobnú scénu, tento playlist bude pre teba dokonalý.

Ewa Farna to dotiahla naozaj ďaleko

Zdroj: Instagram/ewa_farna93, Investopedia 

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.