Ako vyzerá tvorba vlastnej kozmetickej značky a koľko stojí jej výroba?
Beauty
instagram/martinahornakova
Minulý týždeň prišla naša najznámejšia beauty influencerka s veľkou novinou – vydáva vlastnú značku kozmetiky. Mať takéto niečo je snom mnohých kozmetických milovníčiek a Martine Horňákovej, známej pod menom Moma, sa tento sen po 2 rokoch práce splnil.
O tom, ako celý proces výroby až po dodanie produktov na pult drogérie vyzeral, porozprávala vo svojom najnovšom videu. Vďaka Mominej skúsenosti zistíš, že vytvoriť produkt, ktorý bude presne vyhovovať tvojim predstavám, môže trvať aj 2 roky, no dozvieš sa aj to, čo na tom bolo najťažšie a koľko taká výroba stojí. Zarobí na nej Moma balík peňazí?
My dávame šikovným Slovenkám palec hore! Rovnako tak aj za to, že Moma myslela na vegan certifikát a cenu, ktorá nezruinuje tvoju peňaženku.
Viac z kategórie Beauty
Life
Relax nám chýba čoraz viac: Dopraj si tieto techniky a odbúraj nimi stres
Relax je v našom živote dôležitejší omnoho viac, ako si možno myslíme. Ide o proces, ...
Beauty
3 tipy na krásne a zdravé nohy: Na toto by si mala dávať pozor každý deň
Azda niet tej, ktorá by po náročnom dni nepoužila slovné spojenie „ledva stojím na nohách“. ...
Beauty
Spôsob, ako dosiahnuť mladšiu pleť bez invazívnych zákrokov: Výhody drakuloterapie
Čo keby ti niekto povedal, že si môžeš omladiť pleť pomocou vlastnej krvi a bez ...
Beauty
Hollywoodsky úsmev nie je jednoduchý kozmetický zákrok: Ide o celoživotné prekliatie
Influenceri sa predbiehajú v tom, kto bude mať belšie, rovnejšie a bezchybnejšie zuby a neváhajú ...