marketingové ťahy

Čo všetko nespravíme kvôli tomu, aby sme boli stále krásne a mladé? V beauty sféry pracujú ľudia, ktorí to vedia a všímajú si to na nás. A tak vymýšľajú rôzne marketingové ťahy, na ktoré vedia, že sa chytíme a majú v tom pravdu. 

Silný marketing dokáže divy a predať aj to, čo by bolo bez neho pre ľudí nezaujímavé. Určite si mu neraz podľahla. Ktoré ťahy ale najviac fungujú v oblasti krásy? Týmto trom by si rozhodne veriť nemala.

Kozmetika pre mužov

Mužská pleť sa skoro vôbec nelíši od ženskej, akurát je trošku hrubšia. Avšak rôzne kozmetické značky sa tohto chytili a začali vyrábať kozmetiku pre mužov, aj keď má skoro identické zloženie ako tá pre ženy.

Jediný rozdiel medzi kozmetikou pre mužov a pre ženy je v obale a vo vôni, to je celé. Skús si niekedy porovnať zloženie, budeš naozaj prekvapená.

Anti-age kozmetika

Ktorá v podstate, neexistuje. Áno, môže mať vo svojom zložení niečo, čím sa bude líšiť od obyčajnej kozmetiky. Akákoľvek anti-age kozmetika dokáže celkom slušne hydratovať pleť, ale čo nikdy nedokáže, tak to preniknúť hlbšie do pleti a nejakým spôsobom zabrániť starnutiu.

Takže len kozmetika nikdy nepomôže. Ak chceš vyzerať mladšie a mať krásnu pleť aj po päťdesiatke, skôr sa sústreď na svoj životný štýl, šport, stravu a navštevuj kozmetičku.

Zmenšenie pórov

Nie je možné zmenšiť póry alebo ich zúžiť. Dá sa to urobiť len vizuálne a na krátku dobu, v tomto by ti vedela poradiť kozmetička. Ale urobiť tak, aby tvoje póry navždy ostali malinké a úzke, to nie. Mať rozšírené póry je úplne normálne a dá sa povedať, že je to klasika.

Zo všetkých strán počuješ, že je to zlé? Niet sa čomu čudovať, inak by firmy nevedeli predať svoje „špeciálne“ krémy na póry.

V našom staršom článku sme písali o tom, že či sa oplatí investovať do drahej kozmetiky alebo si vystačíš aj s tou lacnejšou. Odpoveď ťa prekvapí. 

Viac z kategórieBeauty