Magická Private Girls Night Party, ktorú si mohla zažiť so svojou kamarátkou
LifeVčera v noci po zatvorení obchodov sa konala private girls night party v Auparku Bratislava!
Zúčastnilo sa jej 100 vybraných členiek vernostného programu Auparku spolu so svojimi kamarátkami, nechýbali však ani známe dámy zo šoubiznisu ako Katka Jakeš Štumpfová, Karolína Chomisteková, Kristína Krajčírová, Mária Zelinová či Barbora Rakovská.
Hostiteľkou večera a moderátorkou nočnej párty bola známa vizážistka celebrít Lucid, ktorá predstavila najnovšie trendy v líčení a jednej z prítomných dám spravila make-up priamo na mieste. Event odštartovalo tanečné vystúpenie dievčat z Ladylicious, ktoré potom predviedli kolekcie značiek KARL LAGERFELD, Lindex, LIU•JO, kabelky Coccinelle a topánky CCC. Program doplnila originálnym vystúpením speváčka Monika Bagárová.
Počas exkluzívnej GIRLS NIGHT IN AUPARK zostali aj po bežných zatváracích hodinách otvorené prevádzky Douglas, Fann, L´Occitane , Soaphoria, Dermacol, Kiehl‘s a Clinique a okrem nich sa vo svojich stánkoch venovali hostkám aj značka Manufaktura, salón Prolook a salón Gio. Všetky záujemkyne sa tu mohli dať zadarmo nalíčiť, vyskúšať si služby alebo pohodlne nakúpiť. Aby si odniesli aj štýlovú fotopamiatku, Aupark pre ne pripravil kvetinovú fotostenu s reálnou posteľou a rekvizitami.
Večer ukončil úžasný balónový dážď a dámy si vo vybraných balónoch mohli nájsť ďalšie špeciálne prekvapenia. Pri odchode každá členka a jej kamarátka dostali pozornosť v podobe tašky plnej skvelých beauty vychytávok nielen na ďalšiu girls night party.
Girls Night in Aupark pripravilo obchodné centrum Aupark Bratislava v rámci série podujatí pre členov vernostného programu Unexpected Moments.
O spoločnosti Unibail-Rodamco
Spoločnosť Unibail-Rodamco SE, založená v roku 1968, je najväčšou európskou akciovou spoločnosťou na trhu komerčných nehnuteľností s pôsobením v 11 krajinách kontinentálnej Európy a portfóliom aktív vo výške 43,1 miliárd EUR (údaj z 31. decembra 2017). Unibail-Rodamco vlastní a prevádzkuje 67 nákupných centier a to aj v najväčších a najbohatších európskych mestách, ako sú Paríž, Madrid, Štokholm, Amsterdam, Mníchov, Viedeň, Varšava či Praha. Skupina sa vyznačuje svojím zameraním na najvyššie architektonické, urbanistické a environmentálne štandardy. Z dlhodobého hľadiska sa jej prístup a udržateľná vízia zameriavajú na výstavbu alebo prestavbu skvelých miest ideálnych na nakupovanie, prácu či zábavu. Skupina sa zaviazala dbať na environmentálnu, ekonomickú a sociálnu udržateľnosť.