10 vecí, ktoré pochopia iba ľudia, ktorí sú narodení ako Blíženci
HoroskopyNiektoré veci v živote pochopia len konkrétne znamenia. Znamenie Blíženec má v sebe dve povahy, ktoré nie je ľahké zharmonizovať. Môže sa zdať, že stále hľadá vnútorný pokoj a je roztržitý, no pre neho je to životný štýl. Ak si Blíženec, tak si určite pochopila. Rovnako aj tieto ďalšie veci.
Blíženci vo všetkých veciach vidia iba dva extrémy. Ich životné motto je: „všetko alebo nič.“ Pre nich neexistuje zlatá stredná cesta. Vždy musia ísť z jedného extrému do druhého.
Blíženci skutočne nepotrebujú rannú kávu, pretože majú stále vysokú hladinu kofeínu. Kofeín si doplňujú priebežne, pretože by bez neho neprežili – nezáleží na tom, koľko je hodín. Preto kofeín hneď ráno nepotrebujú, majú ho ešte dosť.
Blíženci nenávidia nudu, preto vedia urobiť drámu aj z ničoho. Urobia to len preto, pretože nechcú, aby ich život spadol do stereotypu. Chcú mať zo života zábavu, preto si radi vytvárajú „umelé problémy“.
Blíženci sú veľmi otvorení ľudia. Vedia o sebe rozprávať dlhé hodiny bez toho, aby sa zastavili. Majú názor na všetko, čo kedy v histórii ľudstva existovalo. Nechápu ľudí, ktorí sa pred svetom uzatvárajú.
Blíženci majú väčšinou problémy s pľúcami a dýchaním. Často mávajú zápaly priedušiek, ťažko sa im dýcha a majú oslabenú imunitu.
Blíženci potrebujú stále nové podnety. Celý život sa im odohráva v cykle: začnú robiť niečo nové, robia to dva týždne, prestane ich to baviť, naštvú sa, pretože sa nudia, začnú robiť niečo nové, robia to dva týždne, prestane ich to baviť… a stále dookola.
Blíženci majú naraz rozrobených aj 10 projektov. Nevedia sa zamerať len na jednu vec, musia ich mať rozrobených viac. Sú kreatívni, radi tvoria a majú veľa energie.
Blíženci sú veľmi dobrí v oblasti marketingu. Vedia predať čokoľvek, pretože sa vedia pohrať so slovíčkami. Ich reklamy sú perfektné.
Blíženci dokážu ísť za svojimi cieľmi len vtedy, ak sú krátkodobé. Na dlhodobé ciele sa nevedia sústrediť, pretože by ich po čase začali nudiť.
Ak si Blíženec, pravdepodobne si nedočítala celý článok až sem, alebo si počas toho stratila pozornosť. 🙂