Vizážistke Lucid sa mal zmenšiť nádor: Odborníci však upozorňujú na tieto produkty
Slovenský šoubiznisŠoubiznis & Hot NewsLucia Sládečková, známa ako Lucid, sa dostala do centra pozornosti svojimi vyjadreniami o zdraví. Podľa informácií portálu Aktuality.sk vizážistka z relácie Nákupné maniačky na Instagrame uviedla, že jej pri zdravotných problémoch pomohla slaná voda určitej značky v hodnote 200 eur. Na tieto tvrdenia reagovali aj odborníci, ktorí upozorňujú na potrebu kritického prístupu k podobným produktom a ich marketingovým praktikám.
Kráska sa pred pár rokmi spolu s dcérou a mamou presťahovala do Thajska, kde v tom čase rozbiehala aj vlastný biznis. Zadovážila si tam luxusnú vilu a v exotike si privyrába predajom produktov americkej značky ASEA.
Práve tie teraz vzbudili kontroverziu. Niektorí odborníci totiž upozorňujú na netransparentnosť a zavádzajúce marketingové praktiky tejto značky. Podľa dostupných informácií jej hlavný produkt obsahuje demineralizovanú vodu s malým množstvom kuchynskej soli, no predáva sa za 200 eur.
Lucid mala prehovoriť o tom, ako sa jej zmenšil nádor
Influencerka na Instagrame vyvolala veľkú odozvu, keď sa podelila o svoju skúsenosť so zdravotnými problémami. Podľa jej slov stojí za zlepšením jej zdravotného stavu práve produkt ASEA.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
„Odkedy beriem ASEU, zmizla mi migréna, po tréningoch nemám svalovku, ale najdôležitejšie je, že v septembri 2024 mi na preventívnej prehliadke u gynekológa našli cystu a nádor,“ mala sa zveriť.
„Bolo to veľké, doktor mi povedal, že v januári sa na to pozrieme, no vyzerá to na operáciu. Dnes som bola na kontrole a doktor mi povedal, že sa to zmenšilo, už to má len tri centimetre. Stále veľa, ale zmenšilo sa to, tak ja verím, že v apríli, keď pôjdem na kontrolu, tak to bude mať zas menej cm. Neskutočne sa teším,“ priznala vraj Lucid na Instagrame.
Jej vyjadrenia údajne majú naznačovať práve to, že za tento „zázrak“ pripisuje zásluhy produktom ASEA, ktoré sú prezentované ako prostriedok na zlepšenie zdravotného stavu. Tieto tvrdenia však vyvolali rozsiahlu diskusiu a odborníci upozorňujú na potrebu kritického prístupu k podobným marketingovým praktikám.
Čo mali povedať odborníci?
Pokračovanie článku nájdeš na druhej strane.