Luxusné fashion značky: Vieš, ktorými ikonickými kúskami sa preslávili?
Kvízy instagram/tiffanyandco/hermes_community
Každá fashion milovníčka túži po tom, aby sa v jej šatníku objavili tie najznámejšie a ikonické kúsky značiek, ktoré sú nie len známkou luxusu a jedinečnosti, ale aj histórie a kvality. Ako dobre sa v tomto svete vyznáš? Dokážeš presne určiť, čo k daným značkám patrí?
Ktorú z týchto značiek preslávili najmä kožušiny?
Správne!
Nesprávne!
Ikonickým kúskom značky Christian Louboutin sú ...
Správne!
Nesprávne!
Krásne, no údajne veľmi nepohodlné!
Legendárna kabelka s názvom Birkin patrí značke ...
Správne!
Nesprávne!
Jeden model môže stáť až pol milióna dolárov.
Čo prvotne dostalo Coco Chanel na vrchol módneho priemyslu?
Správne!
Nesprávne!
Najskôr predstavila kostými, no až šaty ju preslávili úplne najviac.
Trenčkot a typická károvaná vzorka. To je značka ...
Správne!
Nesprávne!
Elegantné športové oblečenie s označením Polo preslávilo značku ...
Správne!
Nesprávne!
Určite si ako prvé spomenieš na tričká s golierikom.
Spoločnosť Tiffany & Co. predáva luxusné ...
Správne!
Nesprávne!
Preslávila sa najmä zásnubnými prsteňami.
Panter na náramkoch je symbolom luxusnej značky ...
Správne!
Nesprávne!
Najviac "zneužívanou" značkou sveta je ...
Správne!
Nesprávne!
Práve jej logo je najčastejšie "fejkované".
Viac z kategórie Kvízy
Kvízy
Máš pocit, že chceš od vzťahu až príliš veľa? Zisti, či máš prehnané nároky
Niekedy muži hovoria, že majú náročné partnerky. Myslíš si, že si taká aj ty alebo ...
Kvízy
Si skutočnou fanúšičkou Tiny? Otestuj sa a doplň správne slová do jej piesní
Speváčka Tina všetkých fanúšikov potešila, keď začala po dlhšej pauze znova tvoriť. Sympatická mamička dvoch ...
Kvízy
Si zaseknutá vo svojej komfortnej zóne alebo z nej dokážeš vyjsť? Otestuj sa
V modernom svete sa často stretávame s pojmom komfortná zóna. Je to ten priestor, kde ...
Kvízy
Tento kvíz nezvládne každý: Vyznáš sa v hlavných mestách jednotlivých štátov?
Možno si niekto povie, že hlavné mestá štátov by mal poznať každý z nás. Veď ...