Seriál Oteckovia

Zdá sa, že televízia spravila krok vedľa! To, že si diváci ťažko zvykajú na zmeny v obľúbených dlhoročných formátoch, nie je nič zvláštne. Avšak, aktuálny moderátor Farmy, Marek Fašiang, sa obrovskej kritiky nevie zbaviť. Fanúšikovia tejto reality šou ho označujú za nudného a slabého moderátora, čo už postrehli aj jeho nadriadení. Nový čas zistil, aký osud ho zrejme čaká.

Štrnásta séria sledovanej reality šou priniesla hneď niekoľko noviniek. O farmárov sa na statku stará umelá inteligencia Alica, ktorá ich riadi a vedie s nimi aj rozhovory, čo v minulosti mali na starosť moderátorky. Po Kvetke Horváthovej a Eve „Evelyn“ Kramerovej, si na ich stoličku zasadol prvýkrát muž – herec Marek Fašiang. Ten však moderuje najmä len súťažné časti – duely a hry o odmenu či imunitu.

Známy herec ako moderátor Farmy

Marek Fašiang
zdroj: Instagram/farma.markiza

Už na začiatku si nové pravidlá a zmeny v tejto šou vyslúžili od divákov veľkú kritiku, no zdá sa, že po čase sa nič nezlepšilo. Za všetko vraj môže práve Marek, ktorého moderátorské schopnosti zrejme nie sú tak dobré, ako tie herecké. Ako herca ho milujú davy žien. Bývalý „tatušo“ je však označovaný za nudného moderátora bez emócií. Nepríjemné komentáre sa pritom nájdu takmer pod každým príspevkom na sociálnej sieti, kde sa objaví jeho tvár. A to si všimla už aj televízia.

„V Markíze sa o jeho nie úplne výborných výkonoch hovorí za zatvorenými dverami a vyzerá to tak, že televízia volanie fanúšikov v budúcnosti vypočuje a s Marekom ako moderátorom sa rozlúči,“ prezradil zdroj. Zatiaľ čo Evelyn si priazeň divákov po Kvetke napokon získala, zdá sa, že Marek nebol tou správnou voľbou.

Marek Fašiang so svojou partnerkou Terezkou Bizíkovou

Fašiang a Bizíková
zdroj: Instagram/marekfasiang