Ak si chcete vyrysovať svoje brušné svalstvo, vyskúšajte nasledujúce cviky, ktoré sú zamerané špeciálne na získanie plochého bruška. 

Čo budete potrebovať: 2-4 kilovú činku (podľa vami zvolenej obtiažnosti). Ak nemáte doma činku, naplňte si napríklad 2 litrovú fľašu vodou.

Čo bude vašou úlohou: Každý cvik budete robiť 1 minútu v kuse a medzi každým cvikom budete skákať cez švihadlo  1 minútu. Ak nemáte doma švihadlo, skáčte s imaginárnym švihadlom, alebo behajte na mieste.

Začíname 1 minútovým skákaním cez švihadlo, pre rozohriatie organizmu.

Pri každom cviku by ste mali cítiť a posilňovať brušné svalstvo, tak viete, že cvik robíte správne.

Počet sérií: 2 série

Celkový čas: 20 minút

ZAČÍNAME:

SEKANIE DREVA

Chytíme činku do oboch rúk, spravíme podrep. Činku dáme k ľavému kolenu a následne ju dvihneme nad hlavu do pravej strany. Nádych s činkou dole, výdych s činkou hore.

SEKANIE DREVA