Pamätáš si ešte na fitlopty? Nafukovacie gymnastické lopty mali kedysi obrovský úspech, možno jednu takú máte niekde na povale aj vy. No aj keď už nie sú také populárne, neznamená to, že cvičenie s nimi nemá množstvo výhod! Možno aj takých, pre ktoré to bude tvoja obľúbená fitness pomôcka.

Najčastejšie si ju ľudia spájajú s bolesťou chrbtice a rehabilitačnými cvičeniami, pri ktorých je veľkým pomocníkom. No nie je určená iba pre starších, ako by sa ti mohlo zdať. Čoraz viac ju majú v obľube aj mladé ženy, pretože je príjemnou zmenou pri pravidelnom cvičení.

Pozor si však daj na to, aby si tú svoju mala vo veľkosti, ktorá je vhodná na tvoju výšku a váhu!

Najznámejšie sú cviky na chrbát, brucho a nohy, ktoré šetria kĺby. No my sme pre teba vybrali aj také, vďaka ktorým bude pevnejší aj tvoj zadok. Vyskúšaš?

Ak si chceš precvičiť celé telo, toto je workout pre teba

Cvičenie na silnejšie a pevnejšie bruško

Iba 10 minút na brucho a zadok!

Aj 5 minút ti postačí na to, aby si si vytvarovala bruško a pozadie

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.