Pohyb v tehotenstve je dôležitý, bruško totiž nie je choroba. Mala by si sa vyhýbať niektorým činnostiam, no okrem nich môžeš robiť všetko tak, ako si robila pred otehotnením. Napríklad aj športovať. Na svete existuje veľa mamičiek, ktoré behajú, cvičia s činkami a plávajú, aj vo vysokom štádiu gravidity.

Pohyb v tomto období rozhodne prospieva. Ak sa aj ty bojíš, že počas tých 9 mesiacov priberieš veľa kíl, mala by si športovať a cvičiť na dennej báze. Tehotným ženám sa odporúča pohybová aktivita 30 minút denneposilňovanie, kardio, pilates a joga.

Vďaka cvičeniu sa udržíš v kondícii, nebudeš pociťovať únavu, lepšie sa pripravíš na pôrod, naučíš sa správne dýchať a tvoje telo sa dá po pôrode rýchlejšie do pôvodnej formy. A to už stojí za tú námahu, však?

Keď to napriek všetkému nechceš s pohybom preháňať, vykonávaj aspoň tehotenskú jogu. Nie je náročná, lekári ju mnohým ženám dovolia a naozaj sa naučíš správne dýchať a tlačiť.

Joga cviky pre začiatočníčky

V prvom videu nájdeš krátku jogu pre tehotné začiatočníčky. Pokiaľ si ju nikdy predtým necvičila, začni práve s týmto tréningom. Budeš sa cítiť bezpečne a bábätku neublížiš.

Pokračovanie článku nájdeš na ďalšej strane.

1 2
Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.