Ak sa snažíš zdravo stravovať a schudnúť pár kíl, ale zároveň si rada dáš aj pohár vína, určite Ti napadla otázka či ho budeš musieť prestať piť.

Odzadu.sk
Staň sa blogerkou

Štúdie z Washingtonu ukázali, že práve víno ide  ruka v ruke s chudnutím. Dokonca pomocou látky obsiahnutej v červenom víne sa dokáže tuk premeniť na takú formu, ktorá ide ľahšie spáliť.

Zdroj: stocksy.com
Víno však má omnoho viac úžasných benefitov, ktoré z neho môžeme získať pitím v primeranom množstve. Odporúčaná dávka je jeden pohár vína denne pre ženu a dva poháre pre muža. Okrem toho, že víno znižuje cholesterol a chráni nás pred vznikom demencie, znižuje riziko srdcových chôrob. Ďalšími štúdiami sa zistilo zaujímavá informácia a tou je, že víno predlžuje život a celkovo vitalitu a taktiež sa jeho konzumenti cítia dlhšie mladí.

Či už sa rozhodneš pre červené, biele či dokonca ružové víno, v každom sa skrýva mnoho výhod. Je len na tebe aký druh zvolíš, avšak všeobecne sa najviac dá vyťažiť z červeného suchého vína.

Verím, že už nebudeš mať obavy dať si len tak pohár vínka na lepší spánok. A pokojne to môže byť aj počas pracovného týždňa, nielen cez víkend. Uvidíš, že ti dobre padne po náročnom dni na zrelaxovanie a získanie síl do ďalšieho dňa.

Takže nazdravie! 😉