Byť známou tvárou na sociálnych sieťach má rovnaké nevýhody ako výhody. K nim patrí aj sledovanie každého kroku či „chyby“, na ktoré fanúšikovia radi upozorňujú. O tom, aká nepríjemná kritika môže byť, vie svoje aj speváčka Monika Bagárová.

Jej svet sa točí okolo milovanej, 9-mesačnej dcérky Ruminky, ktorú má s partnerom, MMA zápasníkom Makhmudom Muradovom. A práve v súvislosti s maličkou musí v poslednej dobe čeliť nepríjemným komentárom od iných mamičiek.

Je totiž akýmsi zvykom, že ak sa stane nejaká známa žena mamičkou, nahrnú sa na jej profil mnohé ďalšie, aby jej materstvo mohli sledovať a komentovať. Poväčšine vedia všetko „lepšie“ a svoje poznámky prezentujú v komentároch plných nevyžiadaných rád a kritiky.

Posledné dni sa to na Monikinom profile točí okolo „kauzy“, že využila malú Ruminku na reklamu, ktorou propaguje značku umelej detskej výživy. Pod týmito fotkami sa strhávajú dlhé diskusie o tom, čo si o danej značke myslia iné ženy, ako aj o tom, že sa im nepáči, že na produktové fotky na sociálnych sieťach využíva vlastné dieťa.

Nelíbí se mi, že i vaše krásná holčička dělá reklamy..😢“ „Nic mi do toho není, ale nevadí ti dělat reklamu na své vlastní dítě?“ – takéto komentáre sa pod fotkami s Monikinou dcérou šíria.

Aký máš názor na túto oblasť ty? Berieš to ako súčasť práce alebo to vnímaš negatívne?

Prihlasujem do newslettera...

Dostávaj najlepšie novinky z Odzadu

Prihlásením sa do newslettera súhlasíte s podmienkami ochrany súkromia.