Dievčatá cvičia
Pexels/Andrea Piacquadio

Tak čo, leto prišlo, ale tvoja letná postava nie? Nemaj hlavu v smútku. S týmito cvičeniami si ju ešte stihneš vybudovať a uvidíš, že všetkých na dovolenke očaríš.

Tieto workouty sú veľmi rýchle, efektívne a stačí, keď ich budeš vykonávať dva alebo tri týždne. Výsledkov sa však dočkáš rýchlejšie, ak si upravíš aj stravu. Pamätaj na to, že cvičenie a strava idú spolu ruka v ruke. Navzájom sa ťahajú na ceste za letnou postavou.

Intenzívne cvičenie

V prvom videu nájdeš intenzívny tréning, ktorý je zameraný na celé telo. V priebehu 15 minút stihneš odcvičiť brucho, nohy a aj ruky. Keď budeš poctivá a nebudeš podvádzať, zmenu si všimneš už za dva týždne.

Letná postava snov

Pokiaľ chceš mať postavičku ako lusk, môžeš vyskúšať aj tento tréning. Skladá sa opäť z celého tela, a tak vďaka nemu posilníš brucho, nohy a aj zadok. Poďakuješ nám neskôr, teraz sa už vrhni na cvičenie.

Nohy ako z katalógu

Túžiš po nohách, ktoré majú modelky? Vyskúšaj toto cvičenie. Nezaberie ti viac ako 15 minút denne a výsledky sa dostavia už po prvom týždni. Nájdeš v ňom jednoduché cviky, ktoré zvládneš odcvičiť aj doma či na dovolenke alebo u priateľky na dámskej jazde. Baby sa môžu pridať k tebe.

Vyrysované telo

Tento tréning ťa privedie bližšie k vyrysovanému telu. Je to síce 30 minút, ale precvičíš s ním celé telo a navyše je bez skákania. Nespotíš sa, ale dáš si poriadne do tela. Cesta k peknej postave nebola nikdy jednoduchšia.

Nezabúdaj ani na ruky

V poslednom videu nájdeš návod na to, ako zredukovať tuk na rukách. Popri všetkých cvikoch by si totiž nemala zabúdať ani na ruky. Letná postava zahŕňa aj pevné a štíhle ruky, nie iba brucho a zadok.

Mohlo by sa ti páčiť

Viac z kategórieFitness