Rok čo rok sa snaží dostať do formy nespočetné množstvo ľudí . Avšak väčšina z nich nedosiahne vytúžené výsledky. Skutočné tajomstvo ako sa konečne dostať z plnotučného módu nie je len o zdvíhaní ťažkých váh a nekonečných počtoch opakovaní – aj keď samozrejme aj to pomáha . Je to o tom, čo máš na svojej vidličke, keď si ju vkladáš do úst.

Na prvý pohľad  zdravý snack môže byť kalorická bomba plná cukru

Ochutené jogurty môžu obsahovať aj 30g cukru na šesť porcií.A to je viac cukru ako v milovanej zmrzline. Samozrejme , že prijímanie takéhoto enormného množstva jednoduchých sacharidov vedie len k obohaťovaniu tvojho tela o ďalší neželaný tukový vankúšik.

A pritom je to tak jednoduché. Namiesto presladeného jogurtu siahni radšej po cottage cheese, pridaj trošku ovocia a med, super sú aj chia semiačka alebo orechy, ktoré obsahujú tuky prospešné pri chudnutí. Budeš nasýtená vďaka veľkému množstvu bielkovín ktoré cottage cheese obsahuje a budeš sa cítiť fresh .

baby

Čím viac cukru budeš jesť, tým viac a častejšie budeš mať chuť na sladkosti.

Poznáš to  , je nedeľa a jediné , čo ti k životu stačí je dobrý film a pakel nutely. Človek , čo nemá chuť na sladké snáď nemôže byť ani človekom. Ale čo takto nesiahnuť hneď po prvej sladkej potravine , ktorú máš po ruke ale zvoliť si niečo iné ale tiež sladké. Nutelu a Milku si nechaj na špeciálne udalosti a vyber si niečo s oveľa lepšími nutričnými hodnotami. Na odzadu.sk nájdeš mnoho receptov na sladkosti bez výčitiek, kde sú použité namiesto cukru lepšie a zdravšie alternatívy. Určite vyskúšaj prírodné sladidlo stéviu, agávový syrup, ďatlový syrup, kokosový cukor alebo jednoducho med. Uspokojíš svoju chuť na sladké a čo je najdôležitejšie, nebudeš mať zo seba výčitky.

Urob si láskavosť a kúp si radšej hnedú ryžu. Biela ryža je totiž zbavená vlákniny , ktorá spôsobuje to , že sa cítiš nasýtená a tiež je zbavená veľkého množstva zdraviu prospešných antioxidantov. Väčšina kalórií obsiahnutých v bielej ryži pochádza z karbohydrátov, to znamená, že po jej zjedení budeš za chvíľu hladná znova. Taktiež sa ti zvyšuje hladina cukru v tele . To má za následok , že sa cítiš unavená , hladná a hľadáš čo také by si mohla ešte zjesť.

cukor

Keep calm a pi kávu bez cukru

Káva je pre mnohých potešenie, ale aj tu existuje limit čo sa týka príjmu kofeínu za jeden deň. V optimálnych množstvách ti môže pomôcť aj s redukciou váhy. Väčšina spalovačov má práve kofeín ako hlavnú zložku. Horšie než prešvihnutie dennej dávky kofeínu je, keď si pridáme do kávy zmrzlinu, smotanu a cukor. Ľuďom, ktorí pijú len frapučínka , kapučínka a karamelové latéčka príde obyčajná káva veľmi trpká. Keď si pridávaš všetky tieto veci do kávy, je to ako keby si samej sebe hovorila , že ten jahodový donut je ako čerstvé ovocie.

cofe

Ustráž si svoje smoothie

Smoothies sú jedna z tých vecí, ktoré majú veľký potenciál byť super zdravé , ale veľakrát sa zvrhne. Mnoho smoothies , ktoré sa tvária , že sú fat free, gluten free a všetko free majú to najhoršie zloženie. Sú v nich popridávané ingrediencie ako plnotučná smotana alebo dokonca zmrzlina. Je dobré vždy si odkontrolovať zloženie.

Aj pri smoothies platí , že keď si ich urobíš sama, sú najlepšie. Potrvá to kratšie , ako uvarenie sáčkovej polievky.  Nepotrebuješ na to žiadne extra odšťavovače. Stačí ti obyčajný mixér . Zmiešaj napríklad maliny, čučoriedky (môžu byť aj mrazené), avokádo a baby špenát, na osladenie stačí banán a pridaj trochu vody alebo mlieka. Zašejkuj  a máš skvelé, zdravé, nutrične bohaté raňajk , ktoré ťa udržia fit.

smootieZdroj obrázkov: weheartit.com

Skús si tieto tipy osvojiť aj ty a výsledky na seba určite nenechajú dlho čakať. Držím palce!