archív Kofola, unsplash.com

Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Kampaň sa volá Veľa lásky pre všetkých a zobrazuje dve bozkávajúce sa osoby s dlhými vlasmi. Cez víkend sa rozpútala vlna negatívnych debát. Oslovili sme teda priamo Kofolu a zistili sme, či majú Slováci dôvod pohoršovať sa. 

Masívna vlna negatívnych komentárov sa zniesla na kampaň Kofoly. Tá sa volá Veľa lásky pre všetkých a na 6-balení, ktoré obsahuje 2-litrové fľaše obľúbeného nápoja sa skutočne nachádzajú dve osoby. Majú dlhé vlasy a v nich kvety. Slováci tvrdia, že ide o dve ženy a neuveriteľne ich tento fakt poburuje.

Kofola sa rozhodla pre novú reklamnú kampaň. Lásky je dosť pre všetkých. Ale zjavne asi nie. Skromne.

Gepostet von Zomri am Freitag, 16. August 2019

Slovensko sa rozpísalo

Víkendové napätie kulminovalo a vyvrcholilo do tvrdení, článkov, hodnotení a komentárov. Na sociálnej sieti satirického portálu Zomri Official sa pod fotografiou balenia objavilo množstvo nenávistných a prekvapivých komentárov, ktoré nemali nič spoločné s gender toleranciou ani rovnosťou pohlaví.

Kofola je však známa tým, že marketing vedie čisto a transparentne. Reklamami divákom ani odberateľom tlak dvíhať nezvykne. Preto bolo šokom skôr to, že by sa kampaňou otočili o 180 stupňov. My sme sa opýtali, ako to vlastne v skutočnosti je.

Lásky nikdy nie je dosť

Láska ako jeden zo základných aspektov života – je neodmysliteľnou súčasťou DNA Kofoly v podstate od nepamäti. Rovnako, ako v predošlých rokoch sa preto stala ústredným motívom jarnej kampane. Slogan Lásky je dosť pre všetkých a sním spojená vizualizácia teda evidentne nie ničím novým, čo by nás v obchodoch mohlo prekvapiť len od minulého týždňa.

Toto sa oplatí čítať

Viac z kategórieLife